Όπως ο “Ηλίθιος και ο Πανηλίθιος” – Άδωνις και Πάσχος σε ρόλο-ντουέτο
Και νοσταλγοί της 21ης Απριλίου και τεχνολογικά αναλφάβητοι. Και μολογάνε μόνοι τους χωρίς πίεση…
Μήπως είναι ανόητοι κι ανίκανοι με αρχηγό έναν Mr Bean; Όχι, είναι πολύ ικανοί για την τάξη που υπηρετούν, όπως κάθε αστική κυβέρνηση. Κι αν κάποιος δεν τους σατιρίζει απλά, αλλά εστιάζει την κριτική του στο κομμάτι της… ανικανότητας, παίζει το δικό τους παιχνίδι -και της αντιπολίτευσης που τους συμπληρώνει.
Είναι όμως φορές που κάνουν τα πάντα για να δοκιμάσουν σκληρά αυτή τη βασική ιδέα.
Έρχεται πχ ο Πάσχος Μανδραβέλης της Καθημερινής και πιστεύει ότι βρήκε λαβράκι με τις προσωποποιημένες διαφημίσεις της Google στην Αυγή, κάνοντας μάλιστα χιούμορ της κακιάς ώρας.
Και «Κάποιον πρέπει να τον πετάξουν από το παράθυρο» της @AvgiOnline pic.twitter.com/M6BbXORBnu
— Paschos (@Mandravelis) July 20, 2021
Τι εστί προσωποποιημένη διαφήμιση; Ότι η εταιρεία βλέπει ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου, με βάση τις σελίδες που έχεις επισκεφτεί και σου βγάζει αντίστοιχα προϊόντα που θεωρεί ότι μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Κι αν εσύ βλέπεις μια σημαία της 21ης Απριλίου, αυτό δεν αφορά το περιεχόμενο της σελίδας στην οποία βρίσκεσαι, αλλά τις δικές σου διαδικτυακές εξερευνήσεις. Αν μη τι άλλο εντυπωσιακό αυτογκόλ κι έμμεση ομολογία από τον Πάσχο.
Και σα να μην έφτανε αυτό, έρχεται να τον σιγοντάρει ο Άδωνις, για να δείξει πως η ανοησία είναι αήττητη και κολλητική.
Κορυφαίο! https://t.co/NjUXZvNZU7
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) July 20, 2021
Μακάρι βέβαια να ήταν αυτό το Φεστιβάλ ανοησίας το βασικό μας πρόβλημα με την κυβέρνηση και την πολιτική της.