Η λάσπη στον ανεμιστήρα και η μπάλα στην εξέδρα
Το τσικό του ΣΥΡΙΖΑ που εξίσωσε τον Πελετίδη με τους ναζί της ΧΑ ξαναχτυπά, αυτή τη φορά στοχοποιώντας την “Κατιούσα” και αλλάζοντας βολικά τη συζήτηση.
Θα έλεγε κανείς πως η εξίσωση του Κώστα Πελετίδη με τη Χρυσή Αυγή αποτελεί ανυπέρβλητη κορυφή πολιτικής ρυπαρότητας, φαίνεται όμως πως η διακριτική γοητεία του πάτου σαγηνεύει τόσο πολύ τον εμπνευστή της, Βαγγέλη Γέττο, ώστε να συνεχίζει να δίνει το χειρότερο του εαυτό, αποδεικνύοντας πως υπάρχει και πιο κάτω.
Σφόδρα ενοχλημένος λοιπόν ο γουοναμπή διανοούμενος από το γεγονός πως η “Κατιούσα” δεν άφησε ασχολίαστο το χυδαίο αντικομμουνιστικό κρεσέντο του κατά του δημάρχου της Πάτρας, ο ίδιος επανήλθε, πάντα φυσικά μέσα από τις στήλες του tvxs, περιποιώντας μας την τιμή να περιλάβει το περιοδικό στις ευφάνταστες εκδοχές της θεωρίας των δύο άκρων που σοφίζεται, συγκρίνοντας το με την “Αυριανή”, αλλά και το “Μακελειό” του φασίστα Χίου. Το ΙΕΚ Σώτη Τριανταφύλλου έχει και αριστερά παραρτήματα και βγάζει άξιους απόφοιτους κατά τα φαινόμενα.
Ο καλύτερος τρόπος για να μην απαντήσεις συγκεκριμένα σε μια κριτική που σου γίνεται, είναι να πετάξεις ταυτόχρονα τη μπάλα στην εξέδρα και τη λάσπη στον ανεμιστήρα, κι ομολογουμένως ο κύριος Γέττος τα καταφέρνει περίφημα και στα δύο. Το μόνο στο οποίο φαίνεται να δυσκολεύεται κάπως, είναι η αντιγραφή – επικόλληση συνδέσμων, καθώς, απαντώντας σε μας τους “μικρόνοες”, “ανενημέρωτους” και “ημιμαθείς”, που επιχειρούμε λέει “δολοφονία χαρακτήρων” (ει μη και θυσίες παρθένων στο φεγγαρόφωτο), “μπερδεύτηκε” κι αντί να παραπέμψει στο κείμενό μας, απλά επικόλλησε την αρχική σελίδα. Κάποιοι μικρόνοες δολοφόνοι χαρακτήρων – γιατί έτσι αντιλαμβάνεται ο ίδιος τους ασκούντες πολιτική κριτική, κρίνοντας εξ ιδίων απ’ όσα γράφει για τον Πελετίδη προφανώς – θα έλεγαν ότι αυτό έγινε για να μπορεί ο συγγραφέας να παραπλανά τους αναγνώστες του, στήνοντας ένα βολικό αχυράνθρωπο για να τον “κατατροπώσει” με την αιχμηρή του πένα. Στα φαιδρά περί “παραμάγαζου του ΚΚΕ” δεν έχουμε να πούμε και πολλά, πέραν από το ότι προδίδει καταφανώς έλλειψη φαντασίας και έμπνευσης.
Ούτε λέξη λοιπόν δε θα βρείτε στην απάντηση του δημοσιογράφου – ποιητή στη βασική μας αιτίαση, δηλαδή ότι έβαλε στο ίδιο τσουβάλι το δήμαρχο της Πάτρας με τους ναζί, ακυρώνοντας τον τεράστιο αγώνα που έδωσε έμπρακτα και με προσωπικό κόστος κατά της εγκληματικής οργάνωσης στην πόλη του. Αντ’ αυτού, ο “θιγμένος” κύριος Γέττος, επέλεξε να στείλει τη μπάλα στο άλφα του Κενταύρου, προβάλλοντας ένα κείμενο που υπογράφεται με την ένδειξη “Σωματείο Σπουδαστών Δραματικής Σχολής ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας”, στο οποίο εκφράζονται αντιρρήσεις για το νέο διευθυντή σπουδών. Μόνο που η “Κατιούσα” ούτε αναφέρθηκε ποτέ στους σπουδαστές, που προφανώς μπορούν να εκφράζουν την όποια άποψή τους, ούτε ασχολήθηκε με τα εσωτερικά του ΔΗΠΕΘΕ, παρά μόνο με την πολιτική υστεροβουλία στην καλύτερη, την ανοιχτή χυδαιότητα στη χειρότερη, που κρύβουν οι επιθέσεις στον Πελετίδη με αφορμή το συγκεκριμένο ζήτημα. Χυδαιότητα που συνεχίζεται βέβαια με αφορμή το εν λόγω κείμενο διαμαρτυρίας, που παρουσιάζεται περίπου ως άθλος έναντι “βυζαντινισμών του ΚΚΕ και του Πελετίδη στην Πάτρα”.
Όσο για τα περί “ανυπόγραφων” και “φαντομάδικων” κειμένων που τόσο ενοχλούν τον “επώνυμο” λιβελογράφο, θα τον παραπέμψουμε απλώς στην πάντα φιλόξενη ιστοσελίδα που δημοσιεύει τα πονήματά του, ελπίζοντας πως δε θα σοκαριστεί υπέρμετρα από την παρουσία πληθώρας ανυπόγραφων κειμένων. Επιπλέον, αν έχει τέτοια αγωνία για την ταυτότητα των γραφόντων, δεν έχει παρά να προσέλθει σε κάποια από τις δημόσιες εκδηλώσεις της σελίδας, όπως έχουν κάνει ήδη εκατοντάδες αναγνώστες στο παρελθόν. Ως τότε, εκτός από ξύδι συνιστούμε και ψυχραιμία.