Παρασκευή 8 Νοέμβρη 2019 – Τι… παίζει σήμερα;
Μουσική, Θέατρο, Κινηματογράφος, Εικαστικά, Βιβλίο, Εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις – προτάσεις για έξοδο.
Θέατρο
2ος χρόνος επιτυχίας στο Από Κοινού Θέατρο: ”Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα” με την Ελένη Γερασιμίδου
Όταν στην ιστορία σου, σαν έθνος, ράτσα, μονάδα, DNA, έχει γράψει η μετανάστευση, η φυγή, ο ξεριζωμός, τότε η ευχή, η λαχτάρα, ο αγώνας για ένα λιμάνι, ένα καταφύγιο, ένα κεραμίδι πάνω απ’ το κεφάλι σου, γίνεται συνειδητά ή ασυνείδητα το όνειρο και ο στόχος, χωρίς να νοιάζεσαι για το μάταιο ή το σκλάβωμα για την απόκτησή τους. Στην ιστορία που κρύβει το ”Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα”, τρεις γενιές καταθέτουν τις οικονομίες και την λαχτάρα για να κτιστεί. Πόλεμοι και ανακατατάξεις και ανταλλαγές πληθυσμών, θα φέρουν την πρώτη γενιά στις προσφυγικές γειτονιές της Θεσσαλονίκης.
Τα σχέδια για μια καλύτερη ζωή θα οδηγήσουν τους απογόνους της στην κατάθεση κόπων και οικονομιών για να στηθεί ένα νοικοκυριό που θα τους δίνει την ασφάλεια μιας ιδιοκτησίας για τους ίδιους και τα παιδιά τους. Μα οι συνθήκες που φέρνει απροειδοποίητα η ζωή θα φέρνουν πάντα στο προσκήνιο την επανάληψη της φυγής. Θα κτιστεί το «Ανάκτορο» της λαχτάρας τους, μα δεν θα υπάρχει ποτέ ο χρόνος να το χαρούνε ξέγνοιαστοι. Να περπατήσουν στα δωμάτιά του, να απολαύσουν τη βεράντα του.
Η τελευταία βασίλισσά του, η «Ελληνογερμανίδα» για τους περίοικους, κυρία Αγάπη, – που γράφτηκε για την Ελένη Γερασιμίδου -, με γέλιο και με κατανόηση ακόμα και μπροστά στα δύσκολα, μας ξεναγεί στο μικρό παλάτι της, ανοίγοντας πόρτες και παράθυρα στην ιστορία μιας πόλης και μια χώρας, που τι παράξενο, τα μυστικά τους κρύβονται μέσα στις κάμαρες και τα ντουλάπια ενός σπιτιού με όλα τα κομφόρ και την ηχώ μιας «μοναξιάς». Το ”Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα” είναι ο λαβύρινθος της ζωής της κυρίας Αγάπης, και καθώς ψάχνει την έξοδο, συνειδητοποιεί πως η ελευθερία της απαιτεί την κατεδάφισή του.
”Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα”
του Παναγιώτη Μέντη
με την Ελένη Γερασιμίδου
2ος χρόνος επιτυχίας στο Από Κοινού Θέατρο
Παραστάσεις: κάθε Παρασκευή & Σάββατο στις 21:00
έναρξη 2ης σαιζόν: 11/10/2019
Συγγραφέας: Παναγιώτης Μέντης
Ερμηνεία: Ελένη Γερασιμίδου
Σκηνοθεσία: Αγγελική Ξένου
Εικαστική επιμέλεια: Κώστας Βελινόπουλος
Μουσική επιμέλεια: Αγγελική Ξένου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Τοκμάκη
Φωτισμοί: Γιώργος Ζιώγαλας – Αγγελική Ξένου
Φωτογραφίες: Δημήτρης Λυκουρέζος
Αφίσα: Ελένη Κανιώτη
Διάρκεια παράστασης: 55′
Γενική είσοδος: 10 €
Από Κοινού Θέατρο
Ευπατριδών 4, Γκάζι,Τ.Κ. 11854
(μετρό: Κεραμεικός)
τηλ. 211 4057249
[email protected]
Χορηγός επικοινωνίας: Κατιούσα
***
Με διθυραμβικές κριτικές και μεγάλη αποδοχή του κοινού, η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια», το αριστούργημα του Τζον Στάϊνμπεκ, σε θεατρική διασκευή της Σοφίας Αδαμίδου και σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη, επιστρέφει από τις 17 Οκτωβρίου στον CARTEL ΤΕΧΝΟΧΩΡΟ.
***
«Ο Άνθρωπος Ελέφαντας» σε διασκευή – σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, στον Πολυχώρο Vault
***
«Ρόουζ» με τη Δέσποινα Μπεμπεδέλη στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
***
“Masterclass” του Terrence McNally στο Θέατρο Χορν
Η παράσταση “Μasterclass” είναι το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα Terrence McNally, βασισμένο στο περίφημο σεμινάριο όπου δίδαξε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του ’70 (71/72).
Με ραγισμένη φωνή και καρδιά, η Μαρία Κάλλας στα χρόνια του ’70, λίγο μετά το γάμο του Ωνάση με τη Τζάκι Κέννεντι και τη δική της εμβληματική εμφάνιση στην κινηματογραφική “Μήδεια” του τραγικού Παζολίνι, που η ίδια τον ερωτεύτηκε απελπισμένα, η μεγάλη αοιδός αποφασίζει να δώσει αυτά τα μαθήματα φωνητικής σε νέους τραγουδιστές της πολύ σπουδαίας και ιστορικής Μουσικής Σχολής Τζούλλιαρντ της Νέας Υόρκης. Κινήσεις απόγνωσης λίγο πριν την καταβάλει η κατάθλιψη και τη θερίσει πρόωρα ο θάνατος, πριν καν κλείσει τα πενηντατέσσερα χρόνια της.
Πάνω σε αυτό το υλικό ο Terrence McNally δημιουργεί έναν συναρπαστικό διάλογο της Κάλλας με τους σπουδαστές και τον εαυτό της, αυτοβιογραφικό, αποκαλυπτικό για τα μυστικά της τέχνης της, ειρωνικό και γεμάτο χιούμορ, πικρό για έναν καινούργιο κόσμο που ανατέλλει και που δεν της ταιριάζει.
Συντελεστές:
Μετάφραση: Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος
Σκηνικά: Όλγα Μπρούμα
Ενδηματολογική επιμέλεια: Σταματία Μέγκλα
Μουσική επιμέλεια: Πέτρος Μπούρας
Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος
Τα κοστούμια της κυρίας Ναυπλιώτου επιμελήθηκε ο Βασίλης Ζούλιας.
Παίζουν:
Μαρία Κάλλας Μαρία Ναυπλιώτου
Σοπράνο Α’: Εύα Γαλογαύρου
Σοπράνο Β’ (Διπλή διανομή): Δάφνη Δαυίδ, Ληττώ Μεσσήνη
Τενόρος: Γιώργος Φλωράτος
Πιανίστας (Διπλή διανομή): Πέτρος Μπούρας, Αλέξανδρος Αβδελιώδης
Stage Hand: Δημήτριος Ψύλλος
Θέατρο Δημήτρης Χορν, Αμερικής 10 Αθήνα
Τετάρτη στις 19:00, Πέμπτη έως Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00
***
ΑΓΡΙΟΣ ΣΠΟΡΟΣ
Θέατρο Επί Κολωνώ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 5Η ΧΡΟΝΙΑ!
Μία παράσταση του Γιάννη Τσίρου σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη στο θέατρο Επί Κολωνώ.
Κοινωνικό δράμα με πικρό χιούμορ στο παρακμιακό πλαίσιο ενός ελληνικού επαρχιακού τοπίου. Ένα τοπίο όπου η ανυπακοή σε διατάξεις και νόμους αποτελεί καθημερινή άσκηση επιβίωσης, όπου οι τυχόν κατηγορούμενοι δεν κατανοούν ποτέ με ακρίβεια τους λόγους για τους οποίους κατηγορούνται και όπου οι προκαταλήψεις, όπως όλων μας άλλωστε, μετατρέπουν μισές αλήθειες σε ακράδαντα κατηγορητήρια.
Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου:
Με την αυτοσχέδια καντίνα που έστησε ο Σταύρος σε μια απόμερη παραλία προσπαθεί να φέρνει βόλτα τα χρέη που τον έχουν ζώσει πουλώντας σουβλάκια τα καλοκαίρια στους λιγοστούς τουρίστες. Όμως η μυστηριώδης εξαφάνιση ενός νεαρού γερμανού θα φέρει φέτος τα πάνω κάτω. Οι σε βάρος του υποψίες απ’ τους γερμανούς που κατέφθασαν στην περιοχή διχάζουν στην αρχή το χωριό, αλλά όλοι σιγά-σιγά θα θυμηθούν ότι η καντίνα είναι αυθαίρετη, το φυσικό τοπίο παραβιάζεται, η γεννήτρια δημιουργεί ηχορύπανση, το χοιροστάσιό του, που βρωμάει, δεν έχει και άδεια και… πάει λέγοντας. Άσε που αυτός είναι κι ο σφάχτης της περιοχής. Οι υποψίες που με τα συμφραζόμενα και τις προκαταλήψεις έγιναν βεβαιότητες θα μείνουν μετέωρες όταν οι έρευνες θα στραφούν αλλού. Τίποτα όμως δεν θα είναι όπως πριν. Μόνο η ακλόνητη πεποίθηση του Σταύρου, που θα παλεύει αενάως με νύχια και με δόντια, πως οι άλλοι ευθύνονται για όλα.
ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:https://docs.google.com/document/d/1eoPJGpm5cgwyVoWlvosql7bFs1mny_1q182mItBMo-E/edit?usp=sharing
[με την αγορά του εισιτηρίου αποδέχεστε τους όρους χρήσης]
Αγορά και παραλαβή μειωμένων εισιτήριων μπορεί να γίνει μόνο από το ταμείο του θεάτρου με την επίδειξη αντίστοιχου δικαιολογητικού/κάρτας
Τα εισιτήρια σε τιμή προσφοράς ισχύουν για τον μήνα Οκτώβριο και η μεταφορά τους μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Facebook Page Θέατρο Επί Κολωνώ: https://www.facebook.com/epikolono.gr/
Βραβεία Κοινού του Αθηνοράματος
Άγριος Σπόρος – 3ο Βραβείο καλύτερης παράστασης
Ελένη Σκότη – 3ο Βραβείο Σκηνοθεσίας
Τάκης Σπυριδάκης – 1ο Βραβείο ανδρικής ερμηνείας
35η απονομή Κορφιάτικων βραβείων
Γιάννης Τσίρος – Βραβείο νεοελληνικού έργου – βραβείο Νίκος Ζακόπουλος για τη συγγραφή του έργου “Άγριος Σπόρος”
Ντάνη Γιαννακοπούλου – Βραβείο γυναικείας ερμηνείας “Μαίρη Αρώνη”
4η απονομή Βραβείων all4fun
1ο Βραβείο καλύτερης παράστασης
Τάκης Σπυριδάκης – Βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας της χρονιάς
2 Οκτώβρη – 30 Νοέμβρη
Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:15, Κυριακή στις 19:30
***
«Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπέρτολτ Μπρεχτ, στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
και μόνο για 30 παραστάσεις
Μία από τις καλύτερες παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
που παρακολούθησαν
περισσότεροι από 15.000 θεατές σε όλη την Ελλάδα!
Νικορέστης Χανιωτάκης
(2 Οκτωβρίου έως 6 Οκτωβρίου 2019)
στα 10€
Η καλλιτεχνική εταιρεία Μυθωδία (Νικορέστης Χανιωτάκης & Γεράσιμος Σκαφίδας) επαναλαμβάνει στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ το αριστούργημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ «Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» («Der gute mensch von Sezuan»), ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και πρωτότυπη μουσική Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
Λίγα λόγια για το έργο:
Έργο τρυφερό, αστείο όσο και σκληρό, ρομαντικό όσο και ρεαλιστικό, ο «Καλός άνθρωπος του Σετσουάν» αποτελεί το έργο του Μπρεχτ με τις περισσότερες απευθύνσεις στο κοινό, με τις περισσότερες τομές στην δράση του. Οι ηθοποιοί ερμηνεύουν πολλαπλούς ρόλους, παραμένουν διαρκώς στη σκηνή συνθέτοντας ένα βουβό θίασο που σχολιάζει και υπογραμμίζει τα δρώμενα της εκάστοτε σκηνής. Τέλος, ερμηνεύουν ζωντανά την μουσική και τα τραγούδια της παράστασης. Δεν πρόκειται για διδακτικό έργο. Στο κέντρο του βρίσκεται ένα ηθικό πρόβλημα: Μπορεί ο καλός να επιβιώσει σε μια κοινωνία διεφθαρμένων;
«Πως μπορείς να είσαι καλός όταν όλα γύρω σου είναι τόσο ακριβά;»
Σεν Τε
Κεντρική θέση κατέχουν από την μία ο έρωτας, ως μια σαρωτική δύναμη που υπερβαίνει την λογική της ηρωίδας, από την άλλη η μητρότητα, που φέρνει την ηρωίδα αντιμέτωπη με την πιο ακραία εκδοχή της σκληρότητάς της – για να σώσει το παιδί της υιοθετεί ένα ακόμα σκληρότερο προφίλ. Η έγκυος Σεν Τε είναι η σκληρότερη και πιο αδίστακτη στιγμή της μεταμόρφωσής της ως Σουι Τα. Τους εμβληματικούς ρόλους του έργου ενσαρκώνουν: Σεν Τε/Σουί Τα: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ιδιοκτήτρια Μι Τσου: Ηρώ Μουκίου, Βανγκ: Γεράσιμος Σκαφίδας, Αεροπόρος Γιανγκ Σουν: Νίκος Πουρσανίδης, Κουρέας Σου Φου: Κώστας Κάππας, Χήρα Σιν: Μπέτυ Αποστόλου, Μαραγκός Λιν Το: Γιάννης Καλατζόπουλος, Θεός: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Κυρία Γιανγκ: Ηλέκτρα Σαρρή
Υπόθεση:
Στον «Καλό άνθρωπο του Σετσουάν» (έργο γραμμένο την περίοδο 1930-1941, κατά τη διάρκεια της εξορίας του Μπρεχτ στην Σκανδιναβία) τρεις Θεοί έρχονται στην γη, με σκοπό να βρουν αρκετούς καλούς ανθρώπους που να ζουν με αξιοπρέπεια ώστε να δικαιολογήσουν την θεϊκή ύπαρξή τους και να διατηρηθεί ο κόσμος ως έχει. Έπειτα από πολλές δυσκολίες, εντοπίζουν τον μοναδικό καλό άνθρωπο: μια πόρνη στην επαρχία Σετσουάν της Κίνας, την Σεν Τε. Οι Θεοί την ανταμείβουν με ένα μεγάλο χρηματικό ποσό κι εκείνη ανοίγει ένα μικρό καπνοπωλείο. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τους συμπολίτες της που την εκμεταλλεύονται, η Σεν Τε εφευρίσκει ένα alter ego, έναν «φανταστικό» ξάδερφο, τον σκληρό Σουί Τα, παίρνοντας την μορφή του όποτε οι περιστάσεις το απαιτούν. Πόσο καιρό, όμως, θα αντέξει να παίζει αυτόν τον διπλό ρόλο;
Συντελεστές:
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Πρωτότυπη μουσική *: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δραματολογική συνεργασία/Απόδοση στίχων: Μαριλένα Παναγιωτοπούλου
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου
Βοηθός παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου
Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ
* Η μουσική παίζεται ζωντανά από τους ηθοποιούς
Θησείον, Ένα Θέατρο για τις Τέχνες
Πρεμίερα: Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Τέταρτη: 21:00
Πέμπτη: 21:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 21:00
Κυριακή 21:00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ
Κανονικό: 16 €
Μειωμένο (*): 12 €
ΟΑΕΔ: 10 €
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ
Κανονικό: 18 €
Μειωμένο (*): 14 €
ΟΑΕΔ: 10 €
14 €
(έως την προηγούμενη ημέρα κάθε παράστασης)
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
– στο ticketservices.gr
– στο tickets.public.gr
– σε όλα τα καταστήματα PUBLIC
– τηλεφωνικά στο 210.7234567
– Εκδοτήριο Ticket Services: Πανεπιστημίου 39 – Στοά Πεσμαζόγλου
– Από το ταμείο του θεάτρου:
«θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ»
Τουρναβίτου 7, Αθήνα (Ψυρρή)
Τηλεφωνικές κρατήσεις: 210.32.55.444
(Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 17:00)
Προπώληση/πώληση εισιτηρίων:
ώρες ταμείου 18:00-21:00
(ανοικτό μόνο τις ημέρες των παραστάσεων)
Πρόσβαση
«θησείον – ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ»
Τουρναβίτου 7, Αθήνα (Ψυρρή)
Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος: Σταθμός Θησείο
Μετρό: Γραμμή 3, Μοναστηράκι
***
“Οι 12 ένορκοι” του Reginald Rose ξανά στο Θέατρο Αλκμήνη
Στη Νέα Υόρκη του 1957, ένα αλλοδαπό αγόρι δεκαέξι χρόνων κατηγορείται για φόνο. Η τύχη του είναι στα χέρια 12 ενόρκων οι οποίοι θα αποφασίσουν αν είναι ένοχο. Σ’ αυτή την περίπτωση η θανατική ποινή είναι υποχρεωτική. Οι 12 άντρες, κλειδωμένοι σ’ ένα δωμάτιο, άλλοτε ταυτίζονται και άλλοτε συγκρούονται. Πρέπει να αποφασίσουν ομόφωνα για τη ζωή ενός ανθρώπου, αντιμετωπίζοντας, ο καθένας από αυτούς, τη συνείδησή του αλλά και τις συνειδήσεις των υπολοίπων. Οι 12 ένορκοι αντικατοπτρίζουν τις προκαταλήψεις της κοινωνίας μέσα από 12 πεντακάθαρα ψυχογραφήματα που ξετυλίγονται βίαια” μπροστά στα μάτια του θεατή.
Συντελεστές:
Κείμενο: Reginald Rose
Μετάφραση/Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνα Νικολαΐδη
Δραματουργική επεξεργασία: Κωνσταντίνα Νικολαΐδη & Νότης Παρασκευόπουλος
Σκηνικά: David Negrin
Κοστούμια: Κική Μήλιου
Πρωτότυπη μουσική: Γιώργος Περού
Κίνηση: Χριστίνα Φωτεινάκη
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Μαγδαληνή Παλιούρα & Κατερίνα Κωνσταντέλλου
Βοηθός ενδυματολόγου: Δανάη Ανεζάκη
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Ρασσιάς
Γραφιστική επιμέλεια: GRID FOX
Promo video: Κώστας Γεραμπίνης
Επικοινωνία: Άντζυ Νομικού
Παραγωγή: A PRIORI www.a-priori.gr
Οι 12 ένορκοι (αλφαβητικά):
Νίκος Βατικιώτης, Τάσος Γιαννόπουλος, Σωτήρης Δούβρης, Μάνος Ζαχαράκος, Αλέξανδρος Καλπακίδης, Θανάσης Κουρλαμπάς, Περικλής Λιανός, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Κωνσταντίνος Μπάζας, Παντελής Παπαδόπουλος, Τάσος Παπαδόπουλος, Ορέστης Τρίκας
Στον ρόλο του φύλακα o Αλέξης Σταυριανός.
Τη φωνή της χαρίζει η Νένα Μεντή.
Κάθε Πέμπτη με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους.
Θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 8 Πετράλωνα
Πέμπτη έως Σάββατο στις 21:30, Κυριακή στις 18:00
***
***
“Ο πατέρας” του Αύγουστου Στρίντμπεργκ στο Θέατρο Αποθήκη
Κάπου στην Αθήνα, πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες ενός μεσοαστικού σπιτιού, δύο σύζυγοι θα συγκρουστούν μεταξύ τους μέχρι τελικής πτώσεως, με λάφυρο την κυριαρχία πάνω στο παιδί τους.
Ποιος από τους δύο συζύγους θα επικρατήσει τελικά; Πόσο αλώβητοι θα βγούνε από τη μάχη; Και το παιδί τους; Θα πάρει θέση ως προς την έκβαση του ενδοοικογενειακού αυτού πολέμου; Και με ποιο κόστος;
Η μάχη των δύο φύλων, το αρχετυπικό δίπολο ανδρική λογική – γυναικείο ένστικτο, ο αλληλοσπαραγμός μέσα σε μια σχέση με αιώνιο διακύβευμα την απόλυτη επικράτηση του ενός στον άλλο και την αδιαφιλονίκητη διατήρηση της εξουσίας, οι μικροί – ή και μεγαλύτεροι – ψυχολογικοί φόνοι που συντελούνται, ως “αναγκαίο κακό” για “καλό σκοπό”, στους κόλπους μιας καθωσπρέπει κατά τα άλλα οικογένειας, ζωντανεύουν φέτος τον χειμώνα στη σκηνή του θεάτρου Αποθήκη.
Σε μια παράσταση που, μέσα από τη διασκευή του κειμένου, φέρνει τον “πατέρα” στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, με όρους ακραίου ρεαλισμού για να καταδείξει, με τις απαραίτητες δόσεις μαύρου χιούμορ, τις παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας, απογυμνωμένες από τα φτιασίδια κάθε πιθανού καθωσπρεπισμού. Παθογένειες που ακόμα και σήμερα εξακολουθούν να υπάρχουν, πίσω από τις κλειστές πόρτες.
Συντελεστές:
Διασκευή – Σκηνοθεσία – Δραματουργική επεξεργασία- Φωτισμοί: Βασίλης Μπισμπίκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαρία Καραθάνου
Επιμέλεια Κίνησης: Αγγέλα Πατσέλη
Φωτογραφίες Παράστασης: Ελίνα Γιουνανλή
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Μαρίνα Ασλάνογλου, Τάσος Ιορδανίδης, Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Γιάννα Σταυράκη, Νικολέτα Χαρατζόγλου
Θέατρο Αποθήκη, Σαρρή 40, Ψυρρή
Τετάρτη στις 20:00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο στις 18:00 και στις 21:00 και Κυριακή στις 20:00
***
“Εγώ, ο Μάρκος Βαμβακάρης” της Νάνσης Τουμπακάρη στο Θέατρο Άνεσις
Ο Θανάσης Παπαγεωργίου παρουσιάζει τον μονολόγο “Εγώ, ο Μάρκος Βαμβακάρης”.
Tο έργο της Νάνσης Τουμπακάρη βασισμένο πάνω στην αυτοβιογραφία του Μάρκου, έτσι όπως την κατέγραψε η Αγγελική Βέλλου-Κάϊλ, είναι η φωτογράφηση μιας από τις σκληρότερες περιόδους της Ελλάδας, με τρεις δικτατορίες, δύο παγκόσμιους πολέμους, τους Βαλκανικούς, τη Μικρασιατική καταστροφή, την Κατοχή, την Απελευθέρωση, τα Δεκεμβριανά, τον Εμφύλιο…
Μέσα σ’ αυτό το άστατο πολιτικό σκηνικό ο Μάρκος γράφει στίχους και μουσικές και χωρίς να το ξέρει, γίνεται αυτός που θα σφραγίσει από τότε και για πάντα το ελληνικό λαϊκό τραγούδι.Περνάει απ’ όλα τα στάδια. Σε μια περίοδο απαγόρευσης του μπουζουκιού, ζει τον ανηλεή πόλεμο όλων των μπουζουξήδων και φυσικά του δικού του, περνάει στη δειλή καθιέρωσή του ανάμεσα στους “μυημένους”, φτάνει στον κολοφώνα της δόξας του, αρρωσταίνει, παραγκωνίζεται, αλλά επιστρέφει πανηγυρικά για να καθίσει πάνω στον θρόνο που του στήσανε οι άξιοι που τον είχανε δάσκαλο.
Η είσοδος δεν θα επιτρέπεται σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
Μικρό Άνεσις Κηφισίας 14
Παρασκευή και Σάββατο στις 21:15 και Κυριακή στις 19:00
Μουσική
30 Χρόνια Ορφέας Περίδης “Από τα βάθη της ψυχής κι από του νου τα ύψη”
Ο Ορφέας Περίδης γιορτάζει τα 30 χρόνια της γόνιμης παρουσίας του στη δισκογραφία και τις μουσικές σκηνές και μας καλεί σε μία ιδιαίτερη γιορτή στον Σταυρό του Νότου.
Τις Παρασκευές 1, 8, 15 και 22 Νοεμβρίου ο Ορφέας Περίδης μαζί με πέντε ξεχωριστούς καλλιτέχνες και φίλους θα μοιραστούν την Κεντρική Σκηνή παρουσιάζοντας τέσσερις διαφορετικές παραστάσεις με τραγούδια σταθμούς των τριών τελευταίων δεκαετιών.
1/11 Σωκράτης Μάλαμας
8/11 Φοίβος Δεληβοριάς
15/11 Αλκίνοος Ιωαννίδης
22/11 Δημήτρης Μυστακίδης – Φώτης Σιώτας
Μουσικοί:
Θοδωρής Δαμουράκης: κιθάρες, λαούτο
Αλέξανδρος Ιακώβου: βιολί
Εύη Κανέλλου: κρουστά
Κώστας Αρσένης: κοντραμπάσο
Νατάσα Καμπαστάνα: κανονάκι, φωνή
Στέλιος Φραγκούς: πλήκτρα
Ηχοληψία: Γιάννης Λαμπρόπουλος
Σταυρός Του Νότου – Κεντρική Σκηνή
Φραντζή & Θαρύπου 35
***
Η Γλυκερία στο Χαμάμ
Ο Βαγγέλης Παπαζογλου (Κάτω στα λεμονάδικα, Πέντε χρόνια δικασμένος, Η μπαμπέσα) ήταν ένας απο τους κορυφαίους προπολεμικούς ρεμπέτες. Αυτοδίδακτος μουσικός, ο οποίος συνθέτει ανεπανάληπτες και πρωτότυπες μελωδίες που χαρακτηρίζουν το έργο του από την πρώτη κιόλας ενασχόληση του με τη μουσική. Τη βραδιά θα προλογίσει ο δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός Γιώργος Τσάμπρας.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τραγούδια λαïκά – έντεχνα και παραδοσιακά, από το πλούσιο ρεπερτόριο της μεγάλης ερμηνεύτριας. Συμμετέχει ο Θοδωρής Μέρμηγκα και μία ορχήστρα αποτελούμενη από εξαίρετους μουσικούς.
Μουσική σκηνή Χαμάμ
Δημοφώντος 97, Πετράλωνα – Φιλοπάππου
8 Νοεμβρίου 2019 – 15 Νοεμβρίου 2019
***
Θεοδοσία Τσάτσου “Blues in Black”
Η Θεοδοσία Τσάτσου επιστρέφει στο Half Note Jazz Club παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα με νέα τραγούδια αλλά και παλιότερες επιτυχίες της και διασκευές που ταξιδεύουν σε ήχους μπλουζ, φανκ, σόουλ, τζαζ και, κυρίως, ροκ. Μουσικές που χαρακτηρίζουν την καλλιτεχνική παρουσία και ταυτότητα της Θεοδοσίας που εδώ και πολλά χρόνια ξεχωρίζει στη μουσική μας σκηνή, ξεκινώντας από τους Μπλε στα μέσα της δεκαετίας του ’90 και συνεχίζοντας με πολύ καλές και δημιουργικές συνεργασίες και δικές της παραγωγές που έχουν γράψει τις δικές τους σελίδες στη σύγχρονη μουσική μας σκηνή.
Θεοδοσία Τσάτσου: τραγούδι
Στέφανος Γεωργιτσόπουλος: κιθάρα
Ναυσικά Κατσώρη: πλήκτρα,
Μιλτιάδης Κεχαγιάς: μπάσο
Στέλιος Παύλου: ντραμς
Αλέξης Δήμας: φλάουτο
Οι πόρτες ανοίγουν μία ώρα πριν την έναρξη της παράστασης.
Half Note Jazz Club, Τριβωνιανού 17 Παγκράτι
8 Νοεμβρίου 2019 – 10 Νοεμβρίου 2019
***
Μπουάτ “Απανεμιά” – Πρόγραμμα Νοεμβρίου 2019
Δείτε το συνοπτικό πρόγραμμα.
• 1/11
Σώζος Λυμπερόπουλος
• Κυριακές του Νοεμβρίου (3, 10, 17, 24/11)
Γιώργος Μεράντζας
• 13/11
Βραδιά αφήγησης και τραγουδιού
Νίκη Κάπαρη: αφήγηση
Γιάννης Ψειμάδας: τραγούδι, μουσικές ατμόσφαιρες
Όλγα Πάσχου: τραγούδι
Τάκης Τζουνάκος: πιάνο, τραγούδι
Είσοδος: 10€ με ποτό
Μπουάτ “Απανεμιά”
Μνησικλέους και Θόλου 4
***
Κινηματογράφος
***
***
***
***
“Αττίλας 1974 – Ο βιασμός της Κύπρου” – Στους κινηματογράφους από τη New Star
***
«Οι Δώδεκα Καρέκλες» το αριστούργημα του Αλέα από 22/8 στους κινηματογράφους
***
Η σοβιετική εποποιία “Ο ήρεμος Ντον” από 15/8 στον κινηματογράφο από τη New Star
***