Καταγγελία: “Το επίδομα στήριξης μπλέκει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας του Taxisnet”
Στην ΑΑΔΕ φτιάχνουν ολόκληρες πλατφόρμες σε πολύ λίγες ημέρες. Ένα τόσο απλό πρόβλημα γιατί δεν το διορθώνουν; Πόσοι άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν το επίδομα;
Δημοσιεύουμε μια μαρτυρία που λάβαμε -τα στοιχεία του αποστολέα είναι στη διάθεση της σελίδας- σχετικά με το πολυδιαφημισμένο επίδομα στήριξης και τα ανυπέρβλητα γραφειοκρατικά εμπόδια που φαίνεται να αντιμετωπίζουν κάποιοι από τους δικαιούχους, με το σύστημα να μην τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν καν την αίτησή τους. Όπως σημειώνεται, η καταγγελία αυτή γίνεται με την ελπίδα ότι το θέμα θα πάρει δημοσιότητα και επιτέλους θα λυθεί.
Όσοι νέοι (κατά κύριο λόγο) δικαιούμαστε το “επίδομα στήριξης” την περίοδο αυτή έχουμε έρθει αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή κατάσταση που ταυτόχρονα είναι άκρως περίεργη.
Οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε κωδικούς για το taxisnet μιας και δεν είχε χρειαστεί μέχρι στιγμής να κάνουμε φορολογική δήλωση ή κάποια άλλη κίνηση μέσω της εφαρμογής αυτής. Παρά τα πολύ στενά χρονικά πλαίσια που έθεσε η κυβέρνηση προσωπικά κατάφερα σε λιγότερο από 3,5 ώρες να κάνω όλες τις διαδικασίες και να αποκτήσω κωδικούς. Και εκεί αρχίζει ο δικός μου ο Γολγοθάς και πολλών άλλων φορολογουμένων.
Όσοι χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες της “gmail” (η πλειονότητα δηλαδή) δεν μπορούμε να λάβουμε email επιβεβαίωσης για την ενεργοποίηση του λογαριασμού μας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να μπούμε στην εφαρμογή για να ολοκληρώσουμε την αίτησή μας για τα 800€.
Την Τετάρτη 01/04/2020 προσπάθησα να επικοινωνήσω με την ΑΑΔΕ και μετά από 32 λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο η υπάλληλος που μιλήσαμε μου είπε ότι γνώριζε ότι υπάρχει το πρόβλημα και ότι σύντομα θα αποκατασταθεί. Μάλιστα με προέτρεψε να δω εάν το απόγευμα το θέμα θα έχει λυθεί. Τελικά το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτέ.
Έτσι ξανά την Πέμπτη 02/04/2020 επιχείρησα να επικοινωνήσω με την ΑΑΔΕ. Ξανά μετά από 35 λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο η υπάλληλος που το σήκωσε μου γνωστοποίησε ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τον πάροχο. Στην ερώτησή μου, εάν μπορώ να δηλώσω το email κάποιου άλλου πάροχου μου είπε: “μόνο με επανεγγραφή και έκδοση καινούργιου κλειδάριθμου”, κάτι όμως που όπως συνειδητοποίησα αργότερα δεν γίνεται, καθώς όλες οι διαδικασίες επανεγγραφής τρέχουν με το email που έχεις δηλώσει εξαρχής.
Εγώ έχασα τη χθεσινή προθεσμία για να κάνω την αίτηση και έχω άλλη μια ευκαιρία στις 11 του Απρίλη. Στην ΑΑΔΕ φτιάχνουν ολόκληρες πλατφόρμες σε πολύ λίγες ημέρες. Ένα τόσο απλό πρόβλημα γιατί δεν το διορθώνουν; Πόσοι άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν το επίδομα; Η καταγγελία αυτή γίνεται με την ελπίδα ότι το θέμα θα πάρει δημοσιότητα και επιτέλους θα λυθεί.
Θ.Β.