Τοποθέτηση προϊόντος – “Το ότι στα ιδιωτικά σχολεία γίνεται 6ωρο μάθημα αποδεικνύει τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας”
Απαντώντας σε ερώτηση για τη δημιουργία μαθητών “δύο ταχυτήτων” ο Στυλιανίδης ισχυρίστηκε πως “αυτό αποδεικνύει την δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας την οποία ευθέως αμφισβητεί η αριστερά”.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μέλη της ΝΔ λειτουργούν ως κράχτες – διαφημιστές ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης, από σχολεία μέχρι ΙΕΚ και κολέγια. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο βαθμός θρασύτητας με τον οποίο ο – άλλοτε υπουργός παιδείας – Ευριπίδης Στυλιανίδης επικαλέστηκε την ίδια την -πανθομολογούμενη πια – αποτυχία της κυβέρνησής στο θέμα της τηλεκπαίδευσης, προκειμένου να εξάρει τις αρετές των ιδιωτικών σχολείων.
Απαντώντας σε ερώτηση για τη δημιουργία μαθητών “δύο ταχυτήτων” με τους μεν να κάνουν κανονικά μάθημα και τους δε να παλεύουν να συνδεθούν με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, ο Στυλιανίδης ισχυρίστηκε πως “αυτό αποδεικνύει την δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας την οποία ευθέως αμφισβητεί η αριστερά”. Ναι σωστά καταλάβετε, αν έχετε παράλογες απαιτήσεις όπως το να κάνει το παιδί σας κανονικό 6ωρο μάθημα, θα πρέπει να το γράψετε σε ιδιωτικό, τώρα αν δεν έχετε και πρέπει να πουλήσετε σπίτι, χωράφι ή κανά νεφρό, απλά ατυχήσατε. Αφού ο πρώην υπουργός δεν ανακάλυψε εκτός από ιδεολογικές εμμονές της αριστεράς ενάντια στην αγία ιδιωτική πρωτοβουλία, την οποία όλοι θαυμάσαμε εξάλλου και στην περίπτωση των ιδιωτικών κλινικών, και κάποιο σοβιετικό δάκτυλο για όσα ιλαροτραγικά βιώνουν οι μαθητές των δημόσιων σχολείων αυτό το διάστημα.
Η συνειδητή αδιαφορία της κυβέρνησης για τη δημόσια παιδεία είναι σε πλήρη αντιστοιχία με εκείνη που επιδεικνύει απέναντι στο δημόσιο σύστημα υγείας και γενικότερα σε ό,τι θωρακίζει το λαό και τα δικαιώματά του, σε αντίθεση με τη σπουδή της για τη διασφάλιση της κερδοφορίας των εκμεταλλευτών του. Στη “δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας” το μόνο που έχουμε να αντιτάξουμε είναι η δύναμη της οργανωμένης πάλης και διεκδίκησης ακόμα και όσα φαντάζουν αυτονόητα, αλλά και για όλα όσα δικαιωματικά μας ανήκουν.