Ψάχνοντας για εισιτήριο στον Περισσό…
Πολλοί από εμάς γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες των εικόνων με τις τεράστιες ουρές μπροστά στα εκδοτήρια του μετρό, όπου πολύς κόσμος περιμένει υπομονετικά για να καταθέσει μια σειρά από χαρτιά και ν’ αποχτήσει τη νέα ηλεκτρονική κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
Πολλοί από εμάς γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες των εικόνων με τις τεράστιες ουρές μπροστά στα εκδοτήρια του μετρό, όπου πολύς κόσμος περιμένει υπομονετικά για να καταθέσει μια σειρά από χαρτιά και ν’ αποχτήσει τη νέα ηλεκτρονική κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μπαίνει κι αυτό στη ζωή μας, όπως «μπήκαν» (και θα ξαναμπούν) οι αυξήσεις στην τιμή των εισιτηρίων, οι ελλείψεις προσωπικού, τα σαράβαλα λεωφορεία, οι καθυστερήσεις, τα αραιά δρομολόγια, οι παλιάς τεχνολογίας συρμοί του ηλεκτρικού που παρουσιάζουν καθημερινά τεχνικά προβλήματα, ολόκληρες περιοχές που δεν καλύπτονται από μμμ και πολλά άλλα.
Αφορμή γι’ αυτό το σημείωμα μας έδωσε email που λάβαμε από φίλη αναγνώστρια που μας ενημερώνει ότι το να βρεις εισιτήριο στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Περισσό είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Συγκεκριμένα μας γράφει η φίλη αναγνώστρια: «Σήμερα το πρωί περίπου 09.10, κατευθύνθηκα στα εκδοτήρια του ηλεκτρικού στον Περισσό για να πάρω εισιτήριο για να πάω στον προορισμό μου με τον συρμό. Όμως διαπίστωσα μια έκπληξη. Και η έκπληξη ήταν ότι τα εκδοτήρια ήταν κλειστά. Έψαξα να βρω κέρματα για τα αυτόματα μηχανήματα, όμως και εκεί υπήρχαν εκπλήξεις! Τα μηχανήματα ήταν χαλασμένα. Έψαχνα να βρω πρωί πρωί περίπτερο να έχουν εισιτήριο.
Στα εκδοτήρια του σταθμού Πατησίων Αγία Βαρβάρα, μου είπε η υπάλληλος για το κλειστό εκδοτήριο στον Περισσό, ότι δεν υπάρχουν υπάλληλοι να εξυπηρετούν τον κόσμο και σιγά σιγά θα κλείσουν τα εκδοτήρια (γνώμη της υπαλλήλου)».
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς αφορούν τους εργαζόμενους, τον λαό που τα χρησιμοποιεί. Αυτοί δεινοπαθούν καθημερινά στις μετακινήσεις τους. Αφήνοντας στην άκρη, στο παρόν σημείωμα, τι άλλους σκοπούς εξυπηρετεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο (κάρτα), το ζήτημα των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων κλπ., τα παραπάνω προβλήματα απορρέουν από το ότι όπως τα πάντα σε αυτό το σύστημα έτσι και οι συγκοινωνίες σχεδιάζονται με γνώμονα το κέρδος, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Όμως οι συγκοινωνίες είναι λαϊκό δικαίωμα. Να γίνει λαϊκή απαίτηση να σταματήσει η συνεχής υποβάθμιση του ελληνικού δημοσίου και η υποκατάστασή του από ιδιωτικές επιχειρήσεις, στο όνομα μάλιστα της προόδου και της ανάπτυξης… Η διέξοδος βρίσκεται στον αγώνα, στη διεκδίκηση σύγχρονων δημόσιων συγκοινωνιών, με φτηνό εισιτήριο.
Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/comments.php on line 6
Notice: Only variables should be passed by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/functions.php on line 38
Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/functions.php on line 38
1 Σχόλιο
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει συνεργασία Ιδιωτικού-Δημοσίου τομέα στις συγκοινωνίες…