Noviladies, Novibet και στοίχημα… – Η Ημέρα της Γυναίκας δεν είναι ντεκόρ για τζόγο!
Ο τζόγος όχι απλά δε συμβάλλει με οποιονδήποτε τρόπο στη χειραφέτηση των γυναικών, αλλά κλείνει όλους τους παίκτες -ανεξαρτήτως φύλου- στη φυλακή του εθισμού, καταστρέφει ζωές, κλείνει σπίτια και θυσιάζει την ψυχική υγεία των θυμάτων που τσιμπάνε το δόλωμα, στο βωμό της γκανιότας και του κέρδους των αρπακτικών.
Οι γυναίκες διασκεδάζουν και διάθεση αλλάζουν.
Έχουν το δικό τους λόγο, παίζουνε τον πρώτο ρόλο.
Γυναίκα στη ζωή σου έχεις δύναμη.
Βρες τον τρόπο για να κάνεις την αλλαγή
Μια γυναίκα ξέρει πώς να είναι δυνατή
Κάνε τώρα τη ζωή σου, όπως θες εσύ
Δεν είναι οι πιο πετυχημένες ρίμες που έχουμε ακούσει, δεν έχουν κανένα βαθύ νόημα, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι μια στοιχηματική εταιρία κάνει την “Ημέρα της Γυναίκας” φόντο για να διαφημίσει τις “κοινωνικές της ευαισθησίες” και το προϊόν της.
Σε κάποιους μπορεί να φαίνεται και ως “πρόοδος” σε σχέση με τις κλασικές διαφημίσεις που πλάσαραν οι στοιχηματικές εταιρίες στο κοινό τους και το στερεότυπο για το “αρσενικό τζογαδόρο”, που θέλει μπάλα, μπύρα και μια γυναίκα με καμπύλες δίπλα του, για να συμπληρώνει το “κάδρο της επιτυχίας” του.
Στην πράξη, οι μεγάλες επιχειρήσεις σκέφτονται πολύ πιο έξυπνα και το μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν πολύ πιο ευέλικτο και επιθετικό. Όταν βλέπουμε μονοπώλια να διαφημίζουν την “κοινωνική τους ευαισθησία” ενάντια στον ρατσισμό και τις διακρίσεις μεταξύ των φύλων, από την Coca-Cola ως τη ΝΙΚΕ, οφείλουμε να δούμε πίσω από τη βιτρίνα του “καλού και ευαίσθητου επιχειρηματία”.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τη βιομηχανία του τζόγου, που όχι απλά δε συμβάλλει στη χειραφέτηση των γυναικών, αλλά κλείνει όλους τους παίκτες -ανεξαρτήτως φύλου- στη φυλακή του εθισμού, καταστρέφει ζωές, κλείνει σπίτια και θυσιάζει την ψυχική υγεία των θυμάτων που τσιμπάνε το δόλωμα, στο βωμό της γκανιότας και του κέρδους των αρπακτικών.