Οδηγία της ΕΛ.ΑΣ: «Επιτρέπεται η αριστερή στροφή στην Β. Σοφίας για… τα επίσημα πρόσωπα»
Η οδηγία της ΕΛ.ΑΣ. προς τους αστυνομικούς λέει πως απαγορεύεται η αριστερή στροφή από τη Βασ. Σοφίας προς τη Βουλή, εκτός και αν στο όχημα επιβαίνει επίσημο πρόσωπο! Λες και δεν προηγήθηκε ποτέ το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε τη ζωή του 23χρονου Ιάσονα…
Η ζωή ενός 23χρονου παιδιού χάθηκε πριν από μερικές ημέρες, ακριβώς μπροστά από τη Βουλή, όχι γιατί έτρεχε (όπως έσπευσε να μας πει η Τατιάνα Στεφανίδου) ή γιατί παραβίασε τον ΚΟΚ, αλλά επειδή το υπηρεσιακό αυτοκίνητο βιαζόταν να περάσει κατά προτεραιότητα, με έναν επικίνδυνο χειρισμό, που έκοβε την κυκλοφορία στο αντίθετο ρεύμα.
Ακόμα κι αν παραβλέψει κανείς την επιχείρηση συγκάλυψης που στήθηκε, το γεγονός παραμένει σημαντικό, αρκεί να βγάλουν οι αρχές τα κατάλληλα συμπεράσματα και να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα, για να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο. Παρά τη σχετική ανακοίνωση πως εφεξής θα απαγορεύεται η αριστερή στροφή από αυτό το ρεύμα της Βασ. Σοφίας -καθώς υπάρχει η εναλλακτική να κάνει ο οδηγός τον γύρο της Πλατείας Συντάγματος και να μπει στον χώρο με ασφάλεια- στην πράξη γίνεται το εντελώς αντίθετο. Και αυτό το αποκαλύπτουν φίλα προσκείμενα ΜΜΕ προς την κυβέρνηση, όπως το Protagon και ο Γιαννακίδης.
Στα κινητά των αστυνομικών έφτασε υπηρεσιακό σήμα το οποίο τους ενημερώνει ότι το απαγορευτικό της αριστερής στροφής δεν ισχύει όταν στο όχημα επιβαίνει πολιτικό πρόσωπο! Το σήμα που μεταβιβάστηκε στα κινητά των αστυνομικών, αναφέρει κατά λέξη τα εξής: «Ουδείς οδηγός θα εισέρχεται στην είσοδο της Βουλής κατερχόμενος τη Λ. Β. Σοφίας στρίβοντας αριστερά εκτός εάν στο όχημα επιβαίνει η συνοδεύει επίσημο πρόσωπο». Κοινώς αν ο αστυνομικός βρίσκεται μόνος στο αυτοκίνητο, δεν θα μπορεί να επαναλαμβάνει το μοτίβο που οδήγησε στο τροχαίο. Αν όμως μεταφέρει πολιτικό πρόσωπο, μπορεί να στρίβει αριστερά!
Πόσες αποδείξεις χρειάζονται ακόμα για να εμπεδώσουμε το συμπέρασμα πως στην αστική δημοκρατία η ισοτιμία σημαίνει στην πράξη πως κάποιοι είναι πάντα “πιο ίσοι” από τους υπόλοιπους; Και πόσα θύματα χρειάζεται να θρηνήσουμε για να μην πάει χαμένο το μάθημα από το τραγικό δυστύχημα του Ιάσονα;