Το σήμα; Πού είναι το σήμα; – Όταν οι χορηγοί δεν αφήνουν αρκετό χώρο στη φανέλα για το σήμα της ομάδας…
Ο Τούρκος άσος της Φενέρμπαχτσε, Μοχάμεντ Γκουμούσκαγια, πήγε να φιλήσει το σήμα της ομάδας μετά το γκολ που πέτυχε, αλλά δεν μπορούσε να το βρει στη νέα φανέλα, που έχει χώρο μόνο για τον χορηγό και την κατασκευάστρια εταιρεία…
Χτες ήταν μέρα προκριματικών αγώνων για το Γιουρόπα Λιγκ και η τουρκική Φενερμπαχτσέ επικράτησε δύσκολα της Ελσίνκι με 1-0, χάρη στο τέρμα του Μοχάμεντ Γκουμούσκαγια στο δεύτερο ημίχρονο.
Όταν αυτός όμως προσπάθησε να φιλήσει το σήμα της ομάδας στη φανέλα του, έμεινε με την απορία να κοιτά δεξιά-αριστερά και δεν το έβρισκε, ανάμεσα σε τόσους χορηγούς.
— Out Of Context Football (@nocontextfooty) August 19, 2021
Ο λόγος είναι ότι στις νέες φανέλες της Puma υπάρχει μόνο το όνομα της ομάδας και -σε ακόμα πιο περίοπτη θέση- ο χορηγός της, μαζί με το σήμα της κατασκευάστριας εταιρίας. Οπότε το σήμα της ομάδας έχει εξοστρακιστεί, αφού κρίθηκε περιττό…
Θα μπορούσε να είναι απλώς μια σχεδιαστική “ατέλεια”, σε κάθε περίπτωση όμως είναι ένας πολύ δυνατός συμβολισμός για την εικόνα του σύγχρονου ποδοσφαίρου, όπου δεν υπάρχει αρκετός χώρος για συναίσθημα και αφοσίωση σε κάποια ομάδα, εφόσον προέχει να προβάλλει σε πρώτη θέση ο χορηγός και τα υπόλοιπα συμπαρομαρτούντα.