Αυτό το σχολείο θέλουμε;
Είναι ξεκάθαρο ότι ο νόμος για το “νέο σχολείο”, όπως το οραματίζονται οι φωστήρες αυτής της κυβέρνησης, προσβλέπει μόνο στη δημιουργία καλών και κακών σχολείων. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί θα εξαρτώνται από τα κονέ του κάθε σχολείου με τον εκάστοτε σπόνσορα.
Άρχισαν τα όργανα…
Υπάρχει ακόμα κάποιος ή κάποια που πιστεύει βαθιά μέσα του ότι ο νόμος για την αξιολόγηση και την ενδυνάμωση του δημόσιου σχολείου έχει καμία σχέση με την ενδυνάμωση των μαθητών που φοιτούν σε αυτό; Πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση έτσι όπως παρουσιάζεται στον νόμο προσπαθεί να δημιουργήσει ένα σχολείο που θα θέτει πρωτίστως μαθησιακούς στόχους που έχουν να κάνουν με την πραγματική ενδυνάμωση του μαθητή, προσπαθώντας να ικανοποιήσει το σχολείο αυτό τις πραγματικές μαθησιακές και κοινωνικοσυναισθηματικές ανάγκες του κάθε μαθητή χωριστά;
Είναι ξεκάθαρο ότι ο νόμος για το “νέο σχολείο”, όπως το οραματίζονται οι φωστήρες αυτής της κυβέρνησης, προσβλέπει μόνο στη δημιουργία καλών και κακών σχολείων. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί θα εξαρτώνται από τα κονέ του κάθε σχολείου με τον εκάστοτε σπόνσορα. Οι δε εκπαιδευτικοί του κάθε σχολείου θα αγωνίζονται νυχθημερόν να πιάσουν, μέσω των δεικτών και των σχεδίων δράσης, τους οικονομικούς στόχους που φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με τους στόχους ενός σύγχρονου μαθητοκεντρικού σχολείου.
Νομίζω ότι έχει φτάσει πια η ώρα και η στιγμή όσοι υποστηρίζουν αυτόν τον κατάπτυστο νόμο να αναρωτηθούν πραγματικά: Τι σχολείο ονειρεύονται για τα παιδιά τους, για τα παιδιά μας αλλά και για τα παιδιά των επόμενων γενεών.