Είναι πολλά τα λεφτά για να… παίξουν στα ΜΜΕ οι 120 απολύσεις της Πειραιώς!
Το 2016 η Τράπεζα Πειραιώς διέθεσε για διαφήμιση και γενικότερη παρουσία στα ΜΜΕ το ποσό των 21,5 εκατ. ευρώ! Αναρωτιέστε ακόμα γιατί δε βρίσκουν θέση στα ΜΜΕ οι 120 εργαζόμενοι της Πειραιώς που σπρώχνονται στην απόλυση;
Αναδημοσιεύουμε από τη σελίδα Asfalistiko.gr ένα πολύ ενδιαφέρουν άρθρο του Μιχάλη Σιάχου που εξηγεί πολύ πειστικά και τεκμηριωμένα, το πέπλο σιωπής των ΜΜΕ σχετικά με την υπόθεση των 120 εργαζομένων στον όμιλο της τράπεζας Πειραιώς, που παραμονές Χριστουγέννων βλέπουν ουσιαστικά μπροστά τους την προοπτική της μαζικής απόλυσης. Σημειώνουμε πως αυτή η εξέλιξη έρχεται την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση προωθεί με κάθε τρόπο τη διαδικασία των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, με διακηρυγμένο στόχο τη ρευστότητα των τραπεζών -για να αποφευχθεί μια νέα ανακεφαλαιοποίησή τους…
Χτες το πρωί 120 εργαζόμενοι, καθαρίστριες και φύλακες, της Τράπεζας Πειραιώς που προέρχονται κυρίως από την Αγροτική Τράπεζα και βλέπουν άμεσα την προοπτική της απόλυσης, μαζί με σωματεία απέκλεισαν το κεντρικό κτήριο της Τράπεζας στην οδό Αμερικής (δείτε εδώ).
Αύριο υπάρχει τριμερής συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας για το μείζον αυτό θέμα, ενώ σήμερα ανακοινώσεις έβγαλαν η ΟΤΟΕ (δείτε εδώ) και το ΕΚΑ (δείτε εδώ).
Για συγκαλυμμένες απολύσεις κάνει λόγο η ΟΤΟΕ, ενώ το ΕΚΑ σημειώνει ότι η τράπεζα προχωρά στην «ομαδική απόλυση 120 συναδέλφων, “πετώντας” τους στην ενοικίαση παραμονές Χριστουγέννων, αλλάζοντας συμβάσεις και δικαιώματα».
Η τράπεζα Πειραιώς με σχετικό δελτίο Τύπου, το οποίο ούτε καν έχει τίτλο, όπως όλα τα υπόλοιπα, (δείτε τη φωτό δίπλα), τονίζει ότι σε «συμμόρφωση προς τις δεσμεύσεις του σχεδίου αναδιάρθρωσης, όπως συμφωνήθηκαν μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο 2015, προχώρησε σε συμφωνία μεταφοράς των οργανικών μονάδων ασφάλειας και καθαριότητας σε τρίτες εξειδικευμένες εταιρίες παροχής των αντίστοιχων υπηρεσιών».
Ένα θέμα που αφορά 120 εργαζόμενους, ένα θέμα που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για μαζικές απολύσεις στον τραπεζικό κλάδο, πάντα σε «συμμόρφωση προς τις δεσμεύσεις του σχεδίου αναδιάρθρωσης» για το σύνολο των συστημικών τραπεζών, δεν βρήκε χώρο στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης παραδοσιακά και ηλεκτρονικά.
Τα Μέσα που φιλοξένησαν την είδηση είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός, άντε των δύο χεριών.
Αντίθετα, στα περισσότερα ΜΜΕ δημοσιεύτηκε σήμερα το απόγευμα και μάλιστα σε καλή θέση ότι «με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τρίτη ανοιχτή ηλεκτρονική δημοπρασία 48 ακινήτων μέσω του πρωτοποριακού ιστότοπου properties4sale.gr που λειτουργεί ο όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς για την πώληση ιδιόκτητων ακινήτων του».
Και το ερώτημα που ευθέως προκύπτει είναι γιατί η είδηση που αφορά τους 120 εργαζόμενους δεν «παίζει»; Επειδή δεν είναι σημαντικό θέμα; Επειδή δεν αξιολογήθηκε σωστά; Επειδή δεν ενδιαφέρει; Επειδή δεν… πουλάει;
Η απάντηση είναι πολύ πιο απλή και δυστυχώς πολύ πιο αποκαλυπτική για το γεγονός ότι η υπερπληθώρα πληροφόρησης δεν σημαίνει και υπερπληθώρα ενημέρωσης.
Το 2016 η Τράπεζα Πειραιώς διέθεσε για διαφήμιση και γενικότερη παρουσία στα ΜΜΕ το ποσό των 21,5 εκατ. ευρώ! Ναι, καλά διαβάσατε, 21,5 εκατ. ευρώ για διαφήμιση σε όλα τα ΜΜΕ το 2016.
Αναρωτιέστε ακόμα γιατί δεν βρίσκουν… θέση στα ΜΜΕ οι 120 εργαζόμενοι της Πειραιώς που σπρώχνονται στην απόλυση;