Προφητείες
Παρά τη σύγχυση που προσπαθούν να δημιουργήσουν, υπάρχουν αλήθειες τις οποίες δεν μπορούν να τις κουκουλώσουν με κανένα τρόπο…
Στις 29/1/025 ο πρωθυπουργός σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό είχε δηλώσει:
«Και θα ήλπιζα πράγματι, και δεν το ξέρω, στο φάκελο του εφέτη ανακριτή να υπήρχε επιτέλους ένα βίντεο από αυτό το τρένο, για να βλέπαμε στο κάτω κάτω της γραφής, αν στα ανοιχτά βαγόνια μετέφερε λαμαρίνες, ή και κάτι άλλο…».
Ξαφνικά περίπου δέκα ημέρες μετά τη συνέντευξη, αλλά δύο ολόκληρα χρόνια, ναι, δύο ολόκληρα χρόνια μετά το έγκλημα στα Τέμπη, και τη δολοφονία 57 νέων ανθρώπων, εμφανίζονται βίντεο με τη διέλευση της αμαξοστοιχίας.
«Το βιντεοληπτικο υλικό δεν έχει διατηρηθεί μέχρι σήμερα, καθώς δεν υπήρξε ουδέποτε μέχρι σήμερα, αντίστοιχο αίτημα παράτασης της προθεσμίας αποθήκευσης και κατ’ επέκταση διατήρησης του εν λόγω υλικού για τον συγκεκριμένο σιδηροδρομικό σταθμό, από δικαστική ή αστυνομική αρχή» ήταν η απάντηση που δόθηκε από την εταιρεία φύλαξης Interstar προς τον ΟΣΕ, σε αίτημα του εφέτη ανακριτή Λάρισας στις 12/6/2023 προς τον ΟΣΕ, με το οποίο ζητούσε αρχεία ήχου και εικόνας, που έχουν καταγραφεί και τηρούνται, της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Ίδια απάντηση και σε επόμενο αίτημα του εφέτη ανακριτή στις 19/9/2023, που ζητούσε να αποσταλούν ψηφιακοί σκληροί δίσκοι στους οποίους είχαν καταγραφεί άφιξη, διέλευση, στάση και αναχώρηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας: «Θέτουμε υπόψη σας ότι τα αρχεία στα οποία είχε καταγραφεί άφιξη, διέλευση, στάση και αναχώρηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας….είναι διαγραμμένα…».
Το μη υπάρχον λοιπόν βιντεοληπτικο υλικό, σύμφωνα με την επίσημη απάντηση της εταιρείας προς την δικαιοσύνη, ξαφνικά παρουσιάζεται σήμερα ως υπάρχον.
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής.
Αν τα βίντεο δεν είχαν διαγραφεί, και ήταν καθαρά ως προς το φορτίο, γιατί δεν τα έδωσαν από την πρώτη στιγμή;
Αφού αυτό θα ήταν προς το συμφέρον τους.
Προφανώς κάτι ήθελαν να κρύψουν και γι’ αυτό δεν τα έδωσαν.
Η κοινή λογική λέει ότι τα βίντεο που παρουσιάζουν σήμερα προφανώς και δεν είναι γνήσια.
Ο λόγος που πλασάρονται είναι για να δημιουργήσουν σύγχυση και αποπροσανατολισμό στην κοινωνία, η οποία σύσσωμη με τις τεράστιες κινητοποιήσεις της είπε ένα βροντερό όχι στην επιχειρούμενη συγκάλυψη και απαίτησε απόδοση πραγματικής δικαιοσύνης, αλλά και εν όψει της επερχόμενης γενικής απεργίας της 28ης Φεβρουαρίου, ημέρα που συμπληρώνονται δύο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών.
Το υλικό των βίντεο που δόθηκαν στη δημοσιότητα, προβάλλεται αρμοδίως ως «εξαιρετικά σημαντικό» και πολύ ευκρινές.
Οι κάμερες όμως υψηλής ευκρίνειας τοποθετήθηκαν εκεί, σύμφωνα με δήλωση του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ στην ΕΡΤ στις 3/12/2024 περίπου στα μέσα του 2024, πολύ αργότερα δηλαδή μετά το έγκλημα.
Η σκηνοθεσία ολοκληρώνεται με την αποκαλούμενη έφοδο της αστυνομίας στην εταιρεία φύλαξης.
Γιατί αυτή η έφοδος δεν έγινε αμέσως μετά το έγκλημα, ώστε να έχει αποτέλεσμα και να βοηθήσει ουσιαστικά τη δικαστική έρευνα;
Θυμήθηκαν να την κάνουν δύο χρόνια μετά. Άραγε τι πήγαν να ερευνήσουν;
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Παρά τη σύγχυση που προσπαθούν να δημιουργήσουν, υπάρχουν αλήθειες τις οποίες δεν μπορούν να τις κουκουλώσουν με κανένα τρόπο.
Το γεγονός ότι τα τρένα στη χώρα μας κινούνταν στη κυριολεξία στα τυφλά, παρά τις συνεχείς προειδοποιήσεις των εργαζομένων για το επερχόμενο μεγάλο δυστύχημα, χωρίς την λειτουργία σύγχρονων μέσων παρακολούθησης, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, τα τελευταία 25 χρόνια, οι οποίες υλοποίησαν κατά γράμμα τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη κατάτμηση, ιδιωτικοποίηση και λειτουργία των σιδηροδρόμων με βάση το δόγμα κόστους οφέλους.
Δεν μπορούν να κουκουλώσουν το γεγονός ότι δολοφονήθηκαν 57 νέοι άνθρωποι από την σύγκρουση δύο τρένων που κινούνταν αντίθετα πάνω στην ίδια ράγα, γιατί δεν υπήρχε και εξακολουθεί να μην υπάρχει κανένα μέσο παρακολούθησης και ασφάλειας, και με τον αρμόδιο υπουργό μεταφορών να δηλώνει στην βουλή λίγες ημέρες πριν το έγκλημα, ότι αποτελούν συκοφαντία οι καταγγελίες των εργαζομένων, ότι δεν υπάρχει ασφάλεια στο σιδηρόδρομο.
Δεν μπορούν να κουκουλώσουν το γεγονός ότι υπήρξε ανάφλεξη και έκρηξη εύφλεκτου υλικού με τη δημιουργία πυρόσφαιρας που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών επιβατών, οι οποίοι είχαν διασωθεί από τη σύγκρουση των τρένων.
Δεν μπορούν να κουκουλώσουν την επιστημονική άποψη ότι τα έλαια σιλικόνης δεν μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά και πυρόσφαιρα.
Η απάντηση της ελληνικής κοινωνίας θα πρέπει να δοθεί και να είναι συντριπτική, με τη καθολική συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία, και του λαού στα συλλαλητήρια που θα γίνουν σε όλη την Ελλάδα.
Θάνος Βασιλόπουλος, Παιδίατρος Εντατικόλογος, Συνταξιούχος γιατρός του ΕΣΥ, Πρώην διευθυντής στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού