Χοντραίνει το παιχνίδι, βοήθειά μας!
ΦΑΚΟΣ ΕΡΥΘΡΑΣ ΕΠΑΦΗΣ: Έτσι φτάσαμε στο «διαχωρισμό» εκκλησίας – κράτους, που είναι στην πραγματικότητα συνεταιρισμός, ένα διεστραμένο ΣΔΙΤ, δηλαδή σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στους οποίους θα εναλλάσσονται κατά περίσταση πότε η εκκλησία πότε το κράτος, καθορίζοντας τους όρους του παιχνιδιού μιας ανίερης ιεράς σύμπραξης – συνενοχής.
Και στις νόμιμες και στις παράνομες χαρτοπαικτικές λέσχες, εκεί κοντά στα ξημερώματα, την ώρα του δράκουλα, ακούγεται η κλασική έκφραση «χόντρυνε το παιχνίδι». Αυτό συμβαίνει και τώρα, λιγότερο για στενά προεκλογικούς λόγους, και περισσότερο γιατί μ’ αυτούς συμπίπτουν και τα χοντρά παιχνίδια στα γύρω χαρτοπαίγνια, από τα Δυτικά Βαλκάνια ως τον Περσικό Κόλπο κι απ’ τις ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ, που απέχουν πια ένα τσιγάρο δρόμο απ’ τη μετατροπή του Τραμπ σε Νίξον του 21ου αιώνα.
Στο ουκρανικοβαλκανικό υποψήφιο Βιετνάμ, το παιχνίδι το χόντρυνε ο Καμμένος αποκαλύπτοντας, με αφορμή τη σύγκρουση με τον Κοτζιά, πως φιλοδοξεί να εκτελέσει την εντολή να μετατραπεί η Ελλάδα, με βοήθεια από το Τελ Αβίβ, σε Ισραήλ της βαλκανικής χερσονήσου κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι σε Παλαιστίνιους μιας λωρίδας που παλεύει χωρίς γάζες τις πληγές της επιβίωσης.
Τα Σκόπια στις Πρέσπες ήταν το πρώτο χοντρό χτύπημα στην τσόχα. Μετά ήρθαν τα σοβαρά. Η συνταγματική αναθεώρηση δεν ήταν παρά ένα σφηνάκι με σκουληκάκι της μόδας. Όποιος το κατάπιε, είδε τα ποσά τα αναγραφόμενα στις μάρκες. Έτσι φτάσαμε στο «διαχωρισμό» εκκλησίας – κράτους, που είναι στην πραγματικότητα συνεταιρισμός, ένα διεστραμένο ΣΔΙΤ, δηλαδή σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στους οποίους θα εναλλάσσονται κατά περίσταση πότε η εκκλησία πότε το κράτος, καθορίζοντας τους όρους του παιχνιδιού μιας ανίερης ιεράς σύμπραξης – συνενοχής.
Δε θα σταθώ εδώ στα ευκολάκια. Αυτά είναι άλλωστε νέα λοιμώδης παιδική ασθένεια του μοντέρνου αριστερισμού. Όπως η ουδετερότητα, που δεν εξασφαλίζει ανεξιθρησκεία, το ιστορικόν του πράγματος, που καλύπτει παρελθούσες και μελλοντικές αμοιβαίες βαρβαρότητες και κυρίως το μισθολογικό των ιερέων που από μισθωτοί του δημοσίου υπάλληλοι, μετατρέπονται σε μισθωτούς επιδοματούχους του δημοσίου!…
Κι εδώ κρύβεται ένα μυστικό και επικίνδυνο και μικροπολιτικό. Περίπου 10.000 δημόσιοι υπάλληλοι θα μετατραπούν εξόδοις μας σε μάζα ελεγχόμενη από μια πρωτοφανή υστεροβυζαντινή δεσποτοκρατία, που καταργεί στην ουσία και το συνοδικό σύστημα και θα ενισχύσει σχεδόν αυτόματα στις κληρικολαϊκές συνελεύσεις, για να μην πω θα παραδώσει τον άμβωνα στο χρυσαυγιτισμό που δεν ονειρεύτηκαν καν κάτι τύποι σαν τον Μιχαλολιάκο, που τον έχουμε δει στο βίντεο να λέει ότι ελέγχει έξι τουλάχιστον μητροπολίτες.
Το θεμα είναι πιο μεγάλο απ ό,τι φαίνεται, πιο αντιλαϊκό απ’ ό,τι θα εκτιμηθεί και θα επανέλθω σύντομα με περαιτέρω ρεπορτάζ κι ανάλυση. Κρατήστε μόνο την τροχειοδεικτικη μορφή του πειράματος που ξεκινάει από τον κατώτερο κλήρο, εύκολο αριστερίστικο στόχο και αύριο μπορεί στη θέση των δέκα χιλιάδων φτωχοπαπάδων να βρεθούν πολύ περισσότερες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι που θα χάνουν την «ιδιότητα – ισοβιότητα- προνόμια» και θα μετατρέπονται σε πνευματικά ή πραγματικά πρόβατα ενός αφεντικού που θα διαχειρίζεται το ειδικό επίδομα του προϋπολογισμού… Αυτή η ιδιότυπη «ιδιωτικοποίηση» δημοσίων υπαλλήλων ανοίγει ασκούς αγίων, δαιμόνων και του Αιόλου.
ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ
ΥΓ Κάθε αναφορά σε γερμανικά ή άλλα μοντέλα και δήθεν ευρωπαϊκές αξίες διαχωρισμού εκκλησίας – κράτους που θ’ ακουστούν αυτές και τις επόμενες μέρες, ακυρώνεται τραγικά από την υβριδική κατασκευή, και όχι δημιουργία, του κράτους της Βοσνίας – Ερζεγοβίνης. Μέσα στο ευρωπαϊκό έδαφος, μετά από διαμελιστικό εμφύλιο και χυδαίες ευρωατλαντικές παρεμβάσεις, συστάθηκε ένα διφυές, δυσλειτουργικό κράτος από τη σύνθεση σερβικής εθνότητας και μουσουλμανικής θρησκείας. Δηλαδή δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, πλην αυτού, κράτος που να είναι εθνοθρησκευτικό. Και δεν εξαιρείται από τα σχέδια ενταξιακής ενοποίησης των Δυτικών Βαλκανίων…