Έμεινα… μπουμπούκος…
Στην συνέντευξη του Αδώνιδος στις 2/10 στον τηλεοπτικό σταθμό του Mega ο υπουργός Ανάπτυξης, είχε ένα απίστευτο παραλήρημα για τις μαθητικές καταλήψεις. Ανάλογο της εκπαιδευτικής διαδικασία της οποίας είναι οπαδός. Ας τα πιάσουμε όμως με τη σειρά…
Στην συνέντευξη του Αδώνιδος στις 2/10 στον τηλεοπτικό σταθμό του Mega ο υπουργός Ανάπτυξης, είχε ένα απίστευτο παραλήρημα για τις μαθητικές καταλήψεις. Ανάλογο της εκπαιδευτικής διαδικασία της οποίας είναι οπαδός. Ας τα πιάσουμε όμως με τη σειρά…
Από το μαθητικό συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε στη 1/10, αυτό που συγκράτησε ήταν «οι αναρχικοί που πέταξαν μολότοφ με δυναμίτη στα ΜΑΤ»… Δηλαδή από έναν όγκο χιλιάδων ανθρώπων και αφαίρεσε τα 20, 50 ή 100 άτομα που τον βόλευαν στην ανάπτυξη του επιχειρήματος του.
Επίσης βασιζόμενος σε αυτό μας είπε ότι «οι καταλήψεις δεν εκφράζουν τους μαθητές, αλλά πολύ μικρές θορυβώδεις μειοψηφίες». Είπε ο τύπος που έχει αυτοδυναμία 158 βουλευτών με 39,85%…
Υποστήριξε ότι ο κυβερνητικός εκβιασμός «όποιος κάνει κατάληψη θα παίρνει απουσία, και όποιος είναι να μείνει στην ίδια τάξη θα μείνει στην ίδια τάξη». Στη λογική ότι όλοι πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας, βρε υπουργέ μου λύσε μου μία απορία. Ο Χριστοφοράκος τι κάνει;
Δεν μπορεί λέει κάποιος «να καταλαμβάνει δημόσιο χώρο, να παραβιάζει τον νόμο και να του λέμε μπράβο τι καλά που το κάνεις». Υπουργάρα μου εγώ στις 20/01/2019 ήθελα να πιώ καφέ στο Σύνταγμα και με το συλλαλητήριο σας για το όνομα της Μακεδονίας, δεν με αφήσατε. Γιατί μου διακόψατε την κυκλοφορία και την ομαλή εμπορική ζωή της «πρωτευούσης αγαπητέ»;
«Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις»… στα δικαιώματά τους δεν είναι να μην κάνουν μάθημα 25 άτομα και να έχουν καθαρίστριες τα σχολεία εν μέσω πανδημίας; Στα δικαιώματα τους δεν είναι να πάρουν τα βιβλία στην ώρα τους και να μην ξεκινάνε τα σχολεία με κενά;
Όταν η δημοσιογράφος του είπε ότι τα αιτήματα τους (βλ. παραπάνω) είναι κάποιες φορές ορθά έθεσε το εξής φιλοσοφικό ερώτημα «το ορθό ποιος το κρίνει; Ο μέσος όρος των παιδιών στις τάξεις του ελληνικού σχολείου δεν διαφέρει του ευρωπαϊκού μέσου όρου». Δηλαδή το δημοτικό σχολείο στα Πατήσια με το δημοτικό σχολείο Χυδήρων Λέσβου έχουν μέσο όρο 25 άτομα στη τάξη. Αντίστοιχα ο μέσος όρος του υφάσματος της μάσκας με τα παιδιά είναι στα όρια του ευρωπαϊκού μέσου όρου…..
Στα σχολεία λέει «φέτος δεν υπάρχει ούτε ένα κενό»… Μετά από μία σύντομη στιχομυθία με την δημοσιογράφο παραδέχτηκε ότι «μία έλλειψη στην Άνω Ραχούλα και θα τη κάνετε θέμα. Και δεν κάνουν καταλήψεις εκεί που έχουν κενά. Κάνουν καταλήψεις εκεί που δεν έχουν κανένα θέμα». Δηλαδή αν δεν ζεις στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ. (που και εκεί φυσικά έχουν κενά) τότε δεν έχεις δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι.
Στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν έκανε ποτέ καταλήψεις είπε ότι «φυσικά και δεν έκανα ποτέ». Και όταν τον προέτρεψε η δημοσιογράφος ότι είναι παιδιά και «και λέμε να είμαστε πιο επιεικείς» η απάντηση ήταν «εσείς φταίτε που τα λέτε αυτά, να μην τα λέτε καθόλου. Είναι κακομαθήμενα. Τέλος.» Στον γύψο ο μπουμπούκος.
Όταν πήγε να παρέμβει μία μαθήτρια είπε «ότι δεν θέλω να μπω σε συζήτηση… Έχω 200 πράγματα να πω… Δεν είναι δική μου δουλειά.» Εν τω μεταξύ μίλαγε για τις καταλήψεις πάνω από 6 τηλεοπτικά λεπτά…..
«Η ζέστη το καλοκαίρι, το χιόνι το χειμώνα, οι καταλήψεις στα σχολεία είναι εποχικά φαινόμενα»…. Ψήσου να λύσετε τα ζητήματα, να μην υπάρχουν κενά σε εκπαιδευτικούς, να μην υπάρχουν κοντέινερ και να πάρουν τα παιδιά τα βιβλία στην ώρα τους και μπορεί εκείνη τη χρονιά να μην γίνουν… Δοκίμασε το και άμα δεν σ’ αρέσει φτύστο που μας έλεγαν και οι μανάδες μας άμα δεν μας άρεσε το φαΐ.
«Όταν καταλάβουν οι γονείς ότι το παιδί τους θα μείνει στην ίδια τάξη, όλα θα πάνε στην ήρεμη πορεία που πρέπει να πάνε. Δεν το κάνουμε τιμωρητικά προς τα παιδιά». Επίσης θα μπορούσε να θεσπιστεί και νόμος που όταν ένας εργαζόμενος συμμετάσχει σε παράνομη απεργία (όλες παράνομες τις βγάζουν), τότε θα του απαγορεύεται να ξαναδουλέψει…
«Εγώ είμαι πολύ κατά και της αστυνομίας και της βίας». Ουδέν σχόλιον….
«Η πολιτεία ξοδεύει πολλά εκατομμύρια (αναφερόμενος στην παιδεία)»… Ναι, αλλά ξοδεύει και πολλά περισσότερα για εξοπλισμούς εναντίον «συμμάχων», για αποζημιώσεις σε εταιρείες διοδίων λόγω χαμηλής διέλευσης οχημάτων εν μέσω πανδημίας, για να μεταδώσουν τα ΜΜΕ μηνύματα εν μέσω πανδημίας κ.α….
Το μόνο σοβαρό που είπε με λίγα λόγια ήταν ότι «η δουλειά των παιδιών είναι να διαβάζουν» και εγκαλώντας την παρούσα γιατρό «να μην δίνεται λάθος εικόνα στα παιδιά, ότι πρόκειται να επιτύχουν στη ζωή τους, καταπατώντας τους κανόνες». Ήταν σοβαρό γιατί έδειξε τι νεολαία θέλουν. Μία νεολαία που να μην αμφισβητεί (με όποια λάθη και αν κάνει), μία νεολαία που δεν σκέφτεται ότι μπορεί να παραδώσει στην επόμενη γενιά μία καλύτερη κοινωνία, μία νεολαία με λίγα λόγια που να κοιτάει να χάσει όσα λιγότερα γίνεται. Και όχι πώς να κερδίσει τα πάντα.
Όλη αυτή η αναδρομή δεν έγινε γιατί ο αντιπρόεδρος της ΝΔ είναι ο πολιτικός ταγός της αστικής τάξης. Έγινε γιατί αντικατοπτρίζει πλήρως την πολιτική σκηνή της χώρας μας τα τελευταία 20 χρόνια. Ο τύπος που πουλούσε τις τραγωδίες του Αισχύλου με το κιλό και διαφήμιζε το βιβλίο του Πλεύρη, αυτή τη στιγμή είναι υπουργός Ανάπτυξης, μέσα από τη πολιτική των μνημονίων. Ένας τύπος που δεν έχει μείνει σταθερός ούτε σε μία θέση από αυτές που είχε.
Για αυτό έμεινα… μπουμπούκος….