Το τέμενος, τα φασιστόμουτρα και η γαλάζια πολυκατοικία
Στις 2 Νοεμβρίου άνοιξε τις πύλες του το επίσημο τέμενος της Αθήνας στον Βοτανικό και ο κ. Μπογδάνος αναπαρήγαγε στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης ένα κείμενο του δημοσιογράφου Μανώλη Κοττάκη από το 2019, που αναφέρει πως «αποτελεί περίπου πατριωτική πράξη η λειτουργία του τεμένους». Τι μετάλλαξη είναι αυτή κ. Μπογδάνο!
Τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου άνοιξε τις πύλες του το επίσημο τέμενος της Αθήνας στον Βοτανικό με τους πρώτους μουσουλμάνους να προσέρχονται για να προσευχηθούν. Ήταν μία αυτονόητη και επιβεβλημένη κίνηση για μία κοινωνία που σέβεται τη θρησκευτική ελευθερία, που όμως είχε καθυστερήσει εδώ και αρκετά χρόνια λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, έλλειψη πολιτικής βούλησης και προσκομμάτων που έθεταν ακροδεξιές και φασιστικές ομάδες.
Μαζί με το τζαμί ωστόσο άνοιξαν για μία ακόμα φορά οι πύλες προς τον σκοταδισμό και τη σκατοψυχιά, αφού ορισμένοι βρήκαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το εθνικιστικό και ρατσιστικό τους παραλήρημα στα social media, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα επαίσχυντους συμψηφισμούς ανάμεσα σε τρομοκρατικές ενέργειες και στο απαράβατο δικαίωμα μιας ευνομούμενης πολιτείας στη θρησκευτική πίστη.
Δεν θα σταθούμε σε αυτούς, δεν έχει νόημα να χαραμίσουμε ούτε λίγα λεπτά για να το κάνουμε, θα προτιμήσουμε αντίθετα να εστιάσουμε στον νυν βουλευτή της ΝΔ, Κωνσταντίνο Μπογδάνο, που αναπαρήγαγε στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης ένα κείμενο του δημοσιογράφου Μανώλη Κοττάκη από το 2019, που μεταξύ άλλων αναφέρει πως «αποτελεί περίπου πατριωτική πράξη η λειτουργία του τεμένους».
Δεν μπορούμε παρά να χειροκροτήσουμε την ξαφνική μετάλλαξη του κ. Μπογδάνου που από εκεί που ζητούσε να απαγορευτεί η μπούρκα και το νικάμπ στις μουσουλμάνες, συμμετείχε σε συγκεντρώσεις εναντίον των προσφύγων μαζί με τον καταδικασμένο για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης Ηλία Κασιδιάρη και καλούσε να σταλούν οι πρόσφυγες σε ξερονήσια, πιστεύει (;) τώρα πως το τέμενος στον Βοτανικό είναι «περίπου πατριωτική πράξη».
Πολύ θα ήθελε φαίνεται να μην κυβερνούσε η ΝΔ για να μπορεί να εκμαιεύσει πολιτικά οφέλη ως θεματοφύλακας της πίστης και της θρησκευτικής καθαρότητας, αλλά μάλλον τώρα πρέπει να συμμορφωθεί σε αυτόν τον άχαρο, για τα πιστεύω του, ρόλο.
Πάντως, εκεί στη γαλάζια πολυκατοικία, αν ανατρέξει κανείς σε παλιότερες δηλώσεις πρωτοκλασάτων βουλευτών της, θα βρει να φιγουράρει πρώτος πρώτος ο νυν υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος το 2010 κατέβηκε στις Περιφερειακές εκλογές με το slogan «Όχι τζαμί στον Βοτανικό», ενώ το 2011 έλεγε από το βήμα της Βουλής πως το τζαμί ισοδυναμεί με «κάλεσμα στους λαθρομετανάστες να έρθουν στην Ελλάδα». Την ίδια χρονιά έγραφε: «Και μία πρόβλεψη για το τέλος: παρά τις σχετικές κυβερνητικές εξαγγελίες, το τζαμί στον Βοτανικό δεν θα κτιστεί».
Βέβαια, το τζαμί όχι μόνο κτίστηκε αλλά φρόντισε και ο ίδιος γι’ αυτό, αφού ψήφισε τη σχετική διάταξη στην Βουλή το 2016.
Την ίδια λογική ενστερνίζονταν και ο νυν υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης, καθώς και ο νυν βουλευτής της ΝΔ, Θάνος Πλεύρης, ως στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ, έχοντας προβεί σε αντίστοιχες δηλώσεις.
Αυτά όμως ανήκουν (;) σε άλλες εποχές, τότε που οι κύριοι αυτοί ήταν «ανώριμοι πολιτικά» και δεν γνώριζαν πως η ανέγερση τεμένους αποτελεί «περίπου πατριωτική πράξη». Σωστά, κ. Μπογδάνο;