DAP ACADEMY – Δόμησε κι εσύ το βιογραφικό σου συμμετέχοντας στην ψηφιακή ημερίδα της ΔΑΠ
Η “Κατιούσα” χαιρετίζει την κίνηση – τομή στα εκπαιδευτικά δρώμενα και προτείνει θεματικές για μελλοντικές ημερίδες της Μεγάλης των Δαπιτών Σχολής.
Η πανδημία αναμφίβολα είναι μια δύσκολη εποχή και για τη ΔΑΠ – ΝΔΦΚ, που αδυνατεί να επιδοθεί στις αγαπημένες τις δραστηριότητες, δηλαδή τις εκδρομές στο Μπάνσκο και την Αράχωβα, τις πολιτισμικές μυσταγωγίες στα κέντρα της παραλιακής, τους περιφερόμενους μπράβους στις συνελεύσεις, ενώ ακόμα και τα αγαπημένα της ρουσφέτια με μερίδες καθηγητών και τραμπουκισμοί σε γραμματείες εκ των πραγμάτων κινούνται σε πιο περιορισμένα πλαίσια αυτό των καιρό.
Επειδή όμως η φιλελεύθερη νεολαία δεν ξεμένει ποτέ από ιδέες, αποφάσισε να δώσει μια μοναδική ευκαιρία διεύρυνσης των οριζόντων στα μέλη της οργάνωσης, μέσω της πρώτης ψηφιακής ημερίδας της “ΔΑΠ – ΝΔΦΚ ACADEMY”, τίτλος εμπνευσμένος προφανώς από το αλήστου μνήμης σποτ του “ΔΑΠ- machine”. Από την ημερίδα που βρίσκεται σε εξέλιξη, έχουν ήδη παρελάσει, εκτός φυσικά από όλη την ηγεσία της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ, ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερακάκης και η Νίκη Κεραμέως, δηλαδή τα μέλη της κυβέρνησης που έχει ως βασικό της μότο το “έξω οι παρατάξεις από τα πανεπιστήμια”, κι επίσης δημοσιογράφοι του ΣΚΑΪ και άλλων φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ, όλος ο ακαδημαϊκός κόσμος της χώρας με λίγα λόγια.
Ανάμεσα στα θέματα που απασχολούν το αφάν γκατέ των πνευματικών ανθρώπων του τόπου, είναι τα ΣΔΙΤ στα πανεπιστήμια, ένα ζήτημα που λογικό είναι να καίει τη ΔΑΠ, αφού ανοίγει ένα ακόμα πιο ευρύ πεδίο για βύσματα και αλισβερίσια κάθε είδους, αλλά και η πανεπιστημιακή αστυνομία, θέμα που θα έπρεπε να γίνει κατά τη γνώμη μας αντικείμενο ξεχωριστής ημερίδας, όπου οι απόφοιτοι της Γαλάζιας Ακαδημίας θα εκπαιδευτούν συστηματικά στη σωστή συνεισφορά στο δύσκολο έργο των φοιτητόμπατσων.
Επιπλέον, αντιλαμβανόμενοι την κοινωνική προσφορά της ΔΑΠ στη δημιουργία δομημένων βιογραφικών, προτείνουμε μερικές ιδέες για το μελλοντικό πρόγραμμα της ΔΑΠ- ACADEMY, που ίσως τώρα με την αναγνώριση των κολεγίων θα έπρεπε να γίνει αυτόνομο ίδρυμα, για να ετοιμάζει τους μελλοντικούς άριστους ηγέτες του αύριο, μακριά από ενοχλητικούς φοιτητικούς αγώνες σαν αυτούς που απέτρεψαν τον Τζήμερο από το να πάρει πτυχίο.
Κάποιες από τις θεματικές θα μπορούσαν να είναι:
Έλλη Παπαγγελή – Αποδομώντας το Μαρξ στην εφηβική ηλικία. Ψυχολογικές και ιδεολογικές παράμετροι της αναμέτρησης με το “Κεφάλαιο”.
Γρηγόρης Ψαριανός – Η σημασία της ευελιξίας στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μια προσωπική μαρτυρία.
Μάκης Βορίδης – Από το τσεκούρι στα υπουργεία. Πτυχές της δια βίου μάθησης στον πολιτικό στίβο.
Άδωνις Γεωργιάδης – Σύγχρονες μορφές αντισημιτισμού και τρόποι αντιμετώπισης.
Άρης Πορτοσάλτε – Εξουσία και ΜΜΕ, μια παρεξηγημένη σχέση.
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης – ΔΑΠ και Πανεπιστημιακή Αστυνομία. Τρόποι αξιοποίησης μιας φυσικής συμμαχίας κατά της ανομίας.
Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/comments.php on line 6
1 Trackback