Επώνυμη καταγγελία επιβάτη προς την Aegean για την πτήση επαναπατρισμού από τη Μαδρίτη – Χωρίς ουσιαστικά μέτρα πρόληψης και προστασίας επιβάτες και πλήρωμα
Η ίδια η Aegean που λίγο καιρό πριν δεν δέχτηκε να μεταφέρει δείγματα ύποπτα κρούσματα για κοροναϊό για λόγους ασφαλείας, από την Μυτιλήνη είχε τους εργαζόμενούς της χωρίς επαρκείς και κατάλληλες μάσκες!
Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επώνυμη καταγγελία για τις συνθήκες που φέρεται να επικρατούσαν ως προς την αντιμετώπιση του κορονοϊού στην πτήση επαναπατρισμού Ελλήνων της Ισπανίας που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22.3 από τη Μαδρίτη με προορισμό την Αθήνα:
Ονομάζομαι Τέρπανδρος Πατσελής κάτοικος Μυτιλήνης, είμαι ένα από τα άτομα που κρατάνε σε καραντίνα στο ξενοδοχείο Στάνλεϊ στην Αθήνα, μετά την πτήση επαναπατρισμού που ήρθε την Κυριακή 22/3 από την Μαδρίτη-Ισπανία, όπου και βρισκόμουν με το πρόγραμμα erasmus placement. Σας παραθέτω την καταγγελία μου προς την εταιρία Aegean Airlines για την χείριστη αντιμετώπιση της προς τους ίδιους τους εργαζόμενους της αλλά και προς εμάς, τους επιβάτες, με την μη παροχή μέτρων προστασίας κατά του covid 19.
Καταγγελία προς Aegean Airlines.
Στην πτήση Α34703 της Aegean Airlines την Κυριακή 22/3 16.00, Μαδρίτη-Αθήνα βρεθήκαμε στην πιο μεγάλη έκπληξη μέσα σε όλες τις υπόλοιπες που θα μας επιφύλασσε η συνέχεια,.
Η ίδια η Aegean που λίγο καιρό πριν δεν δέχτηκε να μεταφέρει δείγματα ύποπτα κρούσματα για κοροναϊό ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, από την Μυτιλήνη είχε τους εργαζόμενους της ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΕΣ!
Σε ένα αεροπλάνο με σχεδόν 100% πληρότητα, από χώρα που έχει κηρυχτεί σε έκτακτη ανάγκη, όπου επιβιβαστήκαμε και οι ίδιοι, σαν να ήταν κανονική πτήση -ο ένας δίπλα στον άλλον- χωρίς πριν να μας έχει γίνει κάποιος ιατρικός έλεγχος και χωρίς να μας χορηγηθούν μέτρα προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά).
Τέθηκε σε κίνδυνο τόσο η δική μας υγεία, αλλά και των ίδιων των υπαλλήλων της Aegean αφού βρεθήκαμε σε χώρο με κλειστό κύκλωμα αέρα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και τόσο συνωστισμένο.
Από το πλήρωμα μόνο 2 άτομα φορούσαν μάσκες αλλά όχι αυτές που απαιτούνται, και το υπόλοιπο πλήρωμα είχε αυτοσχέδια μάσκα από γάζες ( ; ) !!
1) Θα μπορούσε να μας απαντήσει η ίδια η εταιρία, γιατί ενώ φοβάται να μεταφέρει δείγματα την μια μέρα από εσωτερική πτήση με όσο τα επίσημα κρούσματα να βρίσκονται σε μικρό αριθμό και ιδίως στο νησί της Λέσβου, δεν φοβάται την άλλη να εκθέσει το προσωπικό της, εν ώρα εργασίας, ακόμα και τους επιβάτες της σε πτήση εξωτερικού, σε χώρα (Ισπανία) που μέχρι και την ώρα που φεύγαμε, είχε πάνω από 26.000 κρούσματα του COVID 19;
Είναι τελικά η εργοδοσία και η κάθε εργοδοσία έτοιμη να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν σε μια τέτοια πρωτοφανή και δύσκολη κατάσταση που έχουμε βρεθεί ή απλώς κάποιοι άνθρωποι είναι αναλώσιμοι, ιδίως αν μιλήσουν, και οι επιχειρήσεις/εταιρίες όπου δουλεύουν έχουν το εύκολο να τους δώσουν τα παπούτσια στο χέρι;
2) Όπως επίσης: θα μπορούσε να μας απαντήσει και η ίδια η κυβέρνηση αν αυτοί οι άνθρωποι-εργαζόμενοι είναι μαζί μας σε 7-14 μέρες καραντίνα εδώ ή σε κάποιο άλλος μέρος ή συνεχίζουν να δουλεύουν;
ΥΓ1: Καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης, όλο το πλήρωμα του αεροσκάφους, από τις αεροσυνοδούς μέχρι και τον θάλαμο διακυβέρνησης του αεροσκάφους, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να έχουμε ένα καλό ταξίδι και ήταν άκρως φιλικοί και πρόσχαροι παρ’ όλη τη δύσκολη κατάσταση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε. Τους ευχαριστώ από καρδιάς για όλη την προσπάθεια και εύχομαι καλό κουράγιο σε εκείνους και τις οικογένειές τους.
Δεν είμαστε αχάριστοι, όπως μερικοί θέλετε να μας χαρακτηρίζετε, αλλά αν οι αρχές θέλουν να αντιμετωπίζονται οι καταστάσεις με σοβαρότητα πρέπει να δείχνουν και την απαραίτητη σοβαρότητα και όχι με δουλειές τύπου “κάτω από το χαλί και όσα βλέπει η πεθερά”. Στο κάτω-κάτω, στην πτήση αυτή μπορεί να ήταν τα δικά σας παιδιά ή άτομα της οικογένειάς σας.
ΥΓ2: Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από εμένα αλλά τα χαρακτηριστικά του προσώπου τα έσβησα για ευνόητους λόγους.