Ομοφοβία ή θάνατος – Έξαλλος ο Θάνος Πλεύρης με σημαία των ΛΟΑΤΚΙ στον πίνακα του Βρυζάκη για το 1821

Ο Πλεύρης, είτε το παραδέχεται, είτε όχι, ενοχλείται επειδή “παραποιείται” ο σταυρός στη γαλανόλευκη για να αντικατασταθεί από τη σημαία των “κουνιστών”, που δε γίνεται να συγκρίνονται με άντρακλες όπως ο Κολοκοτρώνης κι ο Νικηταράς. 

Η ύψωση του λαβάρου της Επανάστασης του 1821 στην Αγία Λαύρα μπορεί να είναι ένας θρύλος χωρίς καμία ιστορική τεκμηρίωση, ο Θάνος Πλεύρης όμως θα υπερασπιστεί μέχρι τελευταίας ρανίδας του πληκτρολογίου την καθαρότητα του εθνικού μας αφηγήματος, εν προκειμένω της εικαστικής του αποτύπωσης στον πασίγνωστο πίνακα του Θεοδώρου Βρυζάκη, όπου ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ευλογεί τη σημαία της Επανάστασης.

Τη μήνι του βουλευτή της ΝΔ προκάλεσε μια ανάρτηση τoυ λογαριασμού lgbt_greece στο Ίνσταγκραμ, όπου με φωτοσόπ η ελληνική σημαία έχει αντικατασταθεί από το γνωστό ουράνιο τόξο της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Λάβρος ο Πλεύρης, ζήτησε από τον “επίσημο σύνδεσμο της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας” – να “καταδικάσει άμεσα την παραποίηση του Ιερού Συμβόλου της Επανάστασης”, προσθέτοντας πως “η εικόνα αυτή συνιστά βάναυση προσβολή σε όλους τους Έλληνες και στη μνήμη όλων όσων μας χάρισαν την ελευθερία”.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς ενθουσιασμένος από την εικαστική έμπνευση της εικόνας, πολλώ δε μάλλον από την λεζάντα, όπου αναφέρονται “δικαιωματιστικές”  φαιδρότητες όπως “η κάθε γενιά, σε κάθε εποχή, δίνει έναν δικό της αγώνα, από την επανάσταση του 2021 ως το me too (sic), ως την απόκτηση των αυτονόητων δικαιωμάτων, όπου υπάρχει καταπάτηση υπάρχει εξέγερση και επανάσταση”, για να καταλάβει ότι το πρόβλημα του βουλευτή δεν είναι αν έχει οποιοδήποτε ιστορικό ή ιδεολογικό νόημα η συσχέτιση παντελώς άσχετων φαινομένων υπό την κοινή ταμπέλα της “επανάστασης”.

Ο Πλεύρης, είτε το παραδέχεται, είτε όχι, ενοχλείται επειδή “παραποιείται” ο σταυρός στη γαλανόλευκη – που στη βρυζάκειο εκδοχή παραπέμπει βέβαια στη σημαία της Φινλανδίας – για να αντικατασταθεί από τη σημαία των “κουνιστών”, που δε γίνεται να συγκρίνονται με άντρακλες όπως ο Κολοκοτρώνης κι ο Νικηταράς.

Δεν είδαμε βέβαια να εξανίσταται εξίσου με τα παραδοσιακά μασκαρέματα μποτοξαρισμένης δισεκατομμυριούχου και της κουστωδίας της στη Μάνη, σε σκετσάκι βγαλμένο από τα πατριωτικά φουστανελάτα αριστουργήματα του Τζέιμς Πάρις. Ούτε να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του για το αποσυρθέν εξώφυλλο του Βήμαγκαζίνο με τον Μητσοτάκη γέρο του Μοριά. Αλλά γιατί να αγανακτήσει, αφού είναι σαφές ότι μοιράζεται τους ίδιους αξιακούς και αισθητικούς κώδικες με τους εμπνευστές όλων των παραπάνω.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: