Συνεχίζεται η ανάδειξη του μνημείου – Πλημμύρισε η “τσιμεντωμένη” Ακρόπολη
Τελικά η αισθητική του τσιμέντου, που “δεν ήταν τσιμέντο, αλλά τεχνητός λίθος”, δεν ήταν το μόνο πρόβλημα.
Πριν περάσει πολύς καιρός από τη φιέστα που έστησε η κυβέρνηση για τον νέο φωτισμό της Ακρόπολης, μετατρέποντας τον Παρθενώνα σε ντισκοτέκ με φωτορυθμικά, αλλά και από τον ντόρο που προκάλεσε το τσιμέντωμα του βράχου -που δεν έγινε ακριβώς με τσιμέντο, αλλά με τεχνητό λίθο, όπως έλεγε η Μενδώνη- ήρθε και ο “λογαριασμός”.
Με την πρώτη φετινή ισχυρή βροχόπτωση, ο χώρος πλημμύρισε, αποδεικνύοντας πως οι πρόσφατες επεμβάσεις που έγιναν, εκτός από το κομμάτι της αμφίβολης αισθητικής, παρουσιάζουν σοβαρό πρόβλημα και ως προς τη λειτουργικότητά τους, παραπέμποντας σε άρπα-κόλλα και προχειροδουλειά.
Οι εικόνες που έρχονται από τον λόφο της Ακρόπολης προσφέρονται δυστυχώς για κλαυσίγελο.
Τα σχετικά βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα το “Κοσμοδρόμιο“, που έχει αναφερθεί αναλυτικά και στην προβληματική μελέτη με βάση την οποία υλοποιήθηκε το τσιμεντάρισμα.
Είναι απορίας άξιο πώς κατάφερε η κυβέρνηση μια κατασκευή μερικών εβδομάδων να αποδεικνύεται προβληματική στην πρώτη δυσκολία, δίπλα σε ένα μνημείο που στέκεται όρθιο εδώ και 2.500 χιλιάδες χρόνια, παρά και ενάντια σε όσους προσπαθούν να το “αναβαθμίσουν”.
Η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ. -που διαφήμιζαν την “άριστη, επιστημονική δουλειά” που έγινε στην Ακρόπολη- εκτίθενται ανεπανόρθωτα, μαζί με τη “βιτρίνα της χώρας” μας, που ευτυχώς είναι κλειστή για το κοινό, εξαιτίας της πανδημίας. Ωστόσο, δε φαίνεται να ιδρώνει το αυτί τους, παρά μόνο όταν πρόκειται για χορηγούς και δωρεές, που στρώνουν το έδαφος στην ιδιωτικοποίηση.