Τυμβωρυχία στις στάχτες από τους κυβερνητικούς κολαούζους
Όταν είσαι πολύ “καθωσπρέπει” για να παίξεις τα πτώματα, αλλά δεν ντρέπεσαι καθόλου να εκμεταλλευτείς αυτά που θα μπορούσαν να τους ανήκουν.
Με κεντρικό σχεδιασμό φαίνεται να λειτουργεί ο προπαγανδιστικός μηχανισμός της κυβέρνησης, αφού μετά τη συντονισμένη διαρροή φωτογραφιών μέσω συριζοακκάου από κινητοποίηση κατοίκων της Ραφήνας κατά της κατεδάφισης αυθαίρετων, έχουμε κοινό εξώφυλλο από δυο “οπαδικές” εφημερίδες του ΣΥΡΙΖΑ, το Documento και “Το χωνί” που εκβιάζει με το χειρότερο δυνατό τρόπο τα συναισθήματα των αναγνωστών.
Μια κούπα μέσα σε αποκαΐδια με την επιγραφή “μανούλα σ’ αγαπώ”, και τίτλο που παραπέμπει στην κατανομή ρόλων: Από τη μια ο “κακός μπάτσος” Κώστας Βαξεβάνης, που με το “Ποιος” προαναγγέλλει, βάσει όσων γράφει στο λογαριασμό του στο τουίτερ, ένα λαϊκό δικαστήριο κατά της πυρόπληκτης οικογένειας που είχε το μοιραίο οικόπεδο με πρόεδρο τον ίδιο και προαποφασισμένη ετυμηγορία.
Τι συμβαινει με το οικόπεδο που κάηκαν οι 27; Ποια είναι η οικογένεια Φράγκου και ποια η σχέση με τα αυθαίρετα; #Documento pic.twitter.com/h3mzc923MN
— Kostas.Vaxevanis (@KostasVaxevanis) July 28, 2018
Από την άλλη “Το χωνί” σε ξανθοπουλικό πονόψυχο κλίμα “Κάηκε η ψυχή μας” δε διστάζει κατά την προσφιλή εξάλλου συριζαϊκή συνήθεια να μαγαρίζει Ρίτσο για να πουλήσει αφήγημα εθνικής ενότητας:
Όποια εκδοχή κι αν διαλέξει κανείς, το μόνο που αξίζει είναι φωτιά στην προπαγάνδα τους και το μηχανισμό που την εκτρέφει με συντονισμό αντιστρόφως ανάλογο εκείνου της περασμένης Δευτέρας στα πύρινα μέτωπα. Γιατί όλα τελικά είναι θέμα προτεραιοτήτων.