Ηχηρό χαστούκι στην ηλεκτρονική ψηφοφορία έριξαν οι εκπαιδευτικοί – Πάνω από 90% η αποχή
“Πρόκειται για πολιτική ήττα της κυβέρνησης στην προσπάθειά της να χτυπήσει το συνδικαλιστικό κίνημα, την αγωνιστική δράση, την ουσιαστική συζήτηση στο πλαίσιο του και συνδέεται με το άθλιο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, που επιδιώκει να φέρει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα” σημειώνει η ανακοίνωση που εξέδωσε για το ζήτημα το ΚΚΕ.
Στο κενό έπεσε η προσπάθεια του υπουργείου παιδείας να καθιερώσει τις ηλεκτρονικές εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, σε μια προφανή “πρόβα” για γενίκευση του μέτρου και σε άλλους συνδικαλιστικούς φορείς. Οι εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία γύρισαν την πλάτη τους στη διαδικασία, με ποσοστό 90% να αρνείται αν συμμετάσχει στην εκλογική παρωδία. Το γεγονός αυτό σχολίασε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνοντας πως:
«Ούτε οι απειλές, ούτε οι καταναγκαστικές υποψηφιότητες ενάντια στη θέληση των εκπαιδευτικών, ούτε τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ με το γνωστό αντικομμουνισμό τους, ούτε η κινητοποίηση του διοικητικού και κομματικού μηχανισμού της κυβέρνησης, κατάφεραν να αποτρέψουν την εκλογική πανωλεθρία του υπουργείου Παιδείας.
Η αποχή στις ηλεκτρονικές εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που έστησε το υπουργείο Παιδείας ξεπέρασε το 90%!
Πρόκειται για πολιτική ήττα της κυβέρνησης στην προσπάθειά της να χτυπήσει το συνδικαλιστικό κίνημα, την αγωνιστική δράση, την ουσιαστική συζήτηση στο πλαίσιο του και συνδέεται με το άθλιο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, που επιδιώκει να φέρει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα.
Η στάση των εκπαιδευτικών εξηγείται. Εξέφρασαν με μαζικό τρόπο τη δυσαρέσκειά τους στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, την αγανάκτησή τους για τη διαχείριση της πανδημίας στα σχολεία, αλλά και στην κοινωνία.
Οι προβληματισμοί και η αγωνία τους μπορούν να βρουν ακόμα πιο αγωνιστική έκφραση σε κάθε σωματείο, σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, στο δρόμο των διεκδικήσεων, για άμεσα μέτρα στην υγεία και τα σχολεία, που θα προστατεύουν ουσιαστικά τον κόσμο της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές».