«Έλαμψε» από την πρώτη μέρα η…προοδευτικότητα του νέου δημάρχου Αθηναίων: Θέλει «ευλαβική τήρηση» των απαγορεύσεων για τις διαδηλώσεις!
Ο εκλεγμένος με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Δούκας, μιλώντας χτες βράδυ στο «MEGA», προετοίμαζε για ακόμα μεγαλύτερη αστυνομοκρατία και παρακολουθήσεις στο όνομα της ασφάλειας, με συνέχιση της καταστολής σε βάρος διαδηλωτών…
«Έλαμψε» από την πρώτη μέρα η …προοδευτικότητα του νέου δημάρχου Αθηναίων εκλεγμένου με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ, Χάρη Δούκα, ο οποίος μιλώντας χτες βράδυ στο «MEGA», προετοίμαζε για ακόμα μεγαλύτερη αστυνομοκρατία και παρακολουθήσεις στο όνομα της ασφάλειας, με συνέχιση της καταστολής σε βάρος διαδηλωτών.
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς για το σχέδιο της απερχόμενης δημοτικής αρχής Μπακογιάννη να γεμίσει κι άλλο την Αθήνα με κάμερες, ξεκαθάριζε ότι «σε καμία περίπτωση» δεν λέει «όχι», αρκεί αυτό να γίνεται σε «συνεννόηση» και «συμφωνία» με την Αστυνομία και την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ό,τι γίνεται δηλαδή ήδη κι έχει γιγαντωθεί το ψηφιακό φακέλωμα.
Ταυτόχρονα, ο Δούκας έσπευσε να τονίσει ότι οι κάμερες λειτουργούν ως «επικουρικό» μέσο, βάζοντας «προτεραιότητα» την «ενίσχυση» της δημοτικής αστυνομίας («είναι σήμερα 200 άτομα ενώ πριν μερικά χρόνια ήταν 1.200», τόνισε χαρακτηριστικά) ως άλλο ένα σώμα καταστολής, και τη «συνεργασία» της με την ΕΛ.ΑΣ.
Στον ίδιο κατήφορο, αναγνώρισε ότι επί Μπακογιάννη …βελτιώθηκε η κατάσταση με τις πορείες στο κέντρο της Αθήνας, ενώ ταυτόχρονα επέμεινε ότι «υπάρχει νομοθεσία με συγκεκριμένους κανόνες που πρέπει να τηρούνται, να τους τηρήσουμε ευλαβικά», «να γίνονται πορείες αλλά και η πόλη να λειτουργεί», όπως είπε, υιοθετώντας βασικά όλο το αντιλαϊκό οπλοστάσιο που έστησαν και εφάρμοσαν διαδοχικά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ ενάντια στη λαϊκή διαμαρτυρία απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική τους.
Τέλος, ερωτηθείς για το πώς πρέπει να προχωρήσει η κατασκευή του σταθμού του Μετρό στα Εξάρχεια, δήλωνε ότι είναι «υπέρ του Μετρό», σπεύδοντας να σημειώσει ότι η εν λόγω κατασκευή στα Εξάρχεια «είναι απόφαση ειλημμένη», ζητώντας απλά «να υπάρξουν διευθετήσεις με μεγαλύτερη πεζοδρόμηση και περισσότερους ελεύθερους χώρους, για να νιώσουν οι κάτοικοι ότι συμπεριλαμβάνονται στον συγκεκριμένο σχεδιασμό», σχεδιασμός με βάση τα συμφέροντα του τουριστικού κεφαλαίου.