ΛΑ.ΣΥ Πάτρας: «Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι»
Η στάση αυτών των παρατάξεων είναι τυχοδιωκτική και επικίνδυνη για τα συμφέροντα και τις δίκαιες διεκδικήσεις του Πατραϊκού λαού. Οι τοποθετήσεις τους στο Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και η στάση τους στο πρόσφατο παρελθόν είναι αποκαλυπτικές.
Η συζήτηση του θέματος της υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο και η ψήφιση της πρότασης της Δημοτικής Αρχής, δεν μπορούν να συγκαλύψουν τις διαφορετικές πολιτικές και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν.
Η Δημοτική Αρχή, μαζί με τους κατοίκους, τους φορείς και τον λαό της Πάτρας, αγωνίζεται με συνέπεια από την αρχή της προηγούμενης θητείας της να μην διχοτομηθεί η Πάτρα και υποβαθμιστεί η ζωή του λαού της.
Αντίθετα οι παρατάξεις των κ.κ. Αλεξόπουλου, Παπαδημάτου, Ρώρου, Ψωμά, πιεσμένοι από την παρέμβαση των Συλλόγων του Αρκτικού Διαμερίσματος και την μαζική συμμετοχή τους στην συνεδρίαση, σύρθηκαν στην ψήφιση της πρότασης της Δημοτικής Αρχής. Υποχρεώθηκαν σε αυτό τον πολιτικό ελιγμό, γιατί ο Πατραϊκός λαός στην συντριπτική του πλειοψηφία, δεν θέλει την πόλη του κομμένη στα δύο και απαιτεί την υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Η στάση αυτών των παρατάξεων είναι τυχοδιωκτική και επικίνδυνη για τα συμφέροντα και τις δίκαιες διεκδικήσεις του Πατραϊκού λαού.
Οι τοποθετήσεις τους στο Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και η στάση τους στο πρόσφατο παρελθόν είναι αποκαλυπτικές.
Ο κ. Αλεξόπουλος ως Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, αυτό το σοβαρό θέμα, δεν το έθεσε ούτε για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Η παράταξη του κ. Ρώρου (Ώρα Πατρών), κατά δήλωσή του είναι συνέχεια της ΡΑΠ, η οποία καταψήφιζε την υπογειοποίηση και καταφερόταν κατά της Δημοτικής Αρχής και των κατοίκων, των «βιλάδων» όπως τους αποκαλούσε. Άλλαξε στάση, όταν ο Υπουργός της προηγούμενης κυβέρνησης, του ΣΥΡΙΖΑ, Χρ. Σπίρτζης, κάτω από την πίεση του αγώνα, αναθεώρησε τον σχεδιασμό για την επίγεια διέλευση.
Ο δε κ. Ψωμάς που όπως λέει «ιδεολογία του είναι η Πάτρα», υποστηρίζει την επίγεια διέλευση, προτείνει εναέριο τρένο (!!!), αλλά ψηφίζει την υπογειοποίηση για να μην χαλάσει την λυκοφιλία με τις άλλες παρατάξεις. Πιθανολογούμε ότι σε μία από τις επόμενες συνεδριάσεις θα προτείνει και… κρεμαστούς κήπους!
Όσο για τις προθέσεις τους, θα φανούν στην πράξη. «Κοντός ψαλμός, αλληλούια»!
Αυτοί που εμφανίζονται όψιμα σαν «φίλοι του λαού», θέλουν να φορέσουν «καπέλο» σε όσους αγωνίζονται, διάφορες «επιτροπές διαβούλευσης» και «επιτροπές πόλης», κοινή διεκδίκηση με βουλευτές, Περιφέρεια και άλλους φορείς των επιχειρηματιών της πόλης, που επιδιώκουν να έρθει πάση θυσία το τρένο μέχρι το νέο λιμάνι. Την αποτελεσματικότητα και τις «αγνές προθέσεις τους» τις γνωρίζει ο Πατραϊκός λαός.
Δική τους προτεραιότητα δεν είναι οι ανάγκες του Πατραϊκού λαού, αλλά η ανάπτυξη που συμφέρει τους λίγους. Έχουν μεγάλο ντέρτι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, που εκμεταλλεύονται το μεταφορικό έργο του ΟΣΕ, αφού η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, το έχει ξεπουλήσει σε μεγάλη Ιταλική εταιρεία.
Οι φορείς και οι κάτοικοι των συνοικιών της πόλης μας, ο Πατραϊκός λαός στο σύνολό του, πρέπει να επαγρυπνεί, να προετοιμάζεται για νέους αγώνες. Είναι ο μόνος που μπορεί να εγγυηθεί την υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.