Νέα χαράτσια για τους Αθηναίους – Ο Μπακογιάννης επεκτείνει τους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης

Ο Μπακογιάννης θέλει να αυξήσει τα έσοδα του Δήμου από πρόστιμα εκμεταλλευόμενος την άναρχη κατάσταση που ο ίδιος δημιουργεί.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την πολιτική της δημοτικής Αρχής του Κ. Μπακογιάννη η οποία, συνεχίζοντας την προσπάθεια της προηγούμενης δημοτικής Αρχής, επιδιώκει να δημιουργήσει άλλον ένα ληστρικό εισπρακτικό μηχανισμό, που θα γίνει καθημερινός εφιάλτης για κατοίκους & εργαζόμενους, με τη νέα Κανονιστική για τη λειτουργία του συστήματος της «ελεγχόμενης στάθμευσης» και την επέκταση σε ΜΕΤΣ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ & ΙΛΙΣΙΑ. Αδιαφορώντας για τις ενστάσεις των κατοίκων, εκμεταλλεύεται την περίσταση της πανδημίας για να περάσει μηχανισμούς που οι ίδιοι οι κάτοικοι είχαν εμποδίσει.

– Το 2018, το συγκεκριμένο σχέδιο καταψηφίστηκε ομόφωνα από το Συμβούλιο της 2ης Δημοτικής Κοινότητας, έπειτα από παρεμβάσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης και συλλόγων της περιοχής. Eκείνη την περίοδο η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής δεν έλαβε απόφαση και παρέπεμψε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο, έπειτα από συνεχείς αναβολές, το θέμα αποσύρθηκε οριστικά.

– Τον Οκτώβρη του 2020, το ίδιο ακριβώς θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στην 1η και την 2η Δημοτική Κοινότητα, με διαφορετική εισήγηση από αυτή που κατατέθηκε αργότερα στην ΕΠΖ. Στην 2η Δημοτική Κοινότητα η συνεδρίαση έγινε «κεκλεισμένων των θυρών» απορρίπτοντας το αίτημα συλλόγων και φορέων της περιοχής να συμμετάσχουν στην τηλεδιάσκεψη.

– Τη Δευτέρα 22 Φλεβάρη 2021, έπειτα από μια εικονική διαβούλευση 4 ημερών (2 εργάσιμες), κατατέθηκε σχετική εισήγηση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής για την έκδοση Κανονιστικής Πράξης, με εισηγητικό διαφορετικό από αυτό που είχε παρουσιαστεί στις δημοτικές κοινότητες. Προγραμματίστηκε η συζήτηση του θέματος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και αν τελικά υπερψηφιστεί, θα ενταχθεί στην ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η δημοτική Αρχή επιχειρεί να προσθέσει άλλη μια καθημερινή ταλαιπωρία στους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους μη έχοντας άλλη διέξοδο μετακίνησης. Σύμφωνα με την πρόσφατη εισήγηση του Δήμου Αθηναίων, η επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης πρακτικά σημαίνει:

·         ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ  ΘΕΣΕΩΝ  “ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ” ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Στις περιοχές που ήδη εφαρμόστηκε η «ελεγχόμενη στάθμευση» το 35% των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων μετατράπηκε σε θέσεις επί πληρωμή (Α΄ φάση: Ευαγγελισμός, Ρηγίλλης, Κολωνάκι, Εξάρχεια, εμπορικό τρίγωνο, Ψυρρή, Πλάκα & Β΄ φάση: Μέγαρο Μουσικής, Γήπεδο Παναθηναϊκού, Γουδή, Ιλίσια, Θησείο). Με τη νέα κανονιστική (Γ΄φάση) επεκτείνεται το σύστημα επί πληρωμή στάθμευσης σε ΜΕΤΣ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ & ΙΛΙΣΙΑ και εντάσσονται επί πληρωμή στο σύστημα:

135 θέσεις στα Ιλίσια   (το 12,5 % των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων στην περιοχή)

112 θέσεις στο Μετς   (το 21 % των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων στην περιοχή)

434 θέσεις στου Μακρυγιάννη   (το 39 % των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων)

Οι θέσεις μονίμων κατοίκων που προβλέπονται δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της περιοχής. Στην πράξη οι θέσεις αυτές δεν θα είναι εξασφαλισμένες για τους κατοίκους καθώς θα χρησιμοποιούνται από επισκέπτες και μη δικαιούχους και η Δημοτική Αστυνομία θα μοιράζει κλήσεις.

·         ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Συνολικά από τις δεκαπέντε ζώνες του συστήματος, ο Δήμος Αθηναίων προβλέπει ότι θα εισπράττει κάθε χρόνο περίπου 14 εκατομμύρια Ευρώ. Συγκεκριμένα με την επέκταση του σε ΜΕΤΣ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ & ΙΛΙΣΙΑ προβλέπει ότι θα εισπράττει επιπλέον κάθε χρόνο περίπου 3 εκατομμύρια Ευρώ, δηλαδή:

809.550 Ευρώ  από κόμιστρα στάθμευσης, ηλεκτρονικές κάρτες, POS κλπ

2.178.125 Ευρώ  από κλήσεις & πρόστιμα για παραβάσεις

19.960 Ευρώ  από τις κάρτες των μόνιμων κατοίκων. 

·         ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΣΥΧΝΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

& ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ σε όσους σταθμεύουν «παράνομα» … δίπλα στο σπίτι τους!

Προτείνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις όπως μονοδρομήσεις τμημάτων οδών, αλλά και απαγόρευση στάθμευσης στους δρόμους που έχουν θεσμοθετηθεί ως πεζόδρομοι και σε άλλα σημεία, η στάθμευση στα οποία θα προβλέπει την επιβολή προστίμου.

·         ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ «ΕΞΥΠΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Τεχνολογίες της «έξυπνης πόλης», όπως η υποδομή συστήματος «έξυπνης στάθμευσης», γίνονται εργαλείο ώστε να αυξήσει ο Δήμος τα έσοδά του από πρόστιμα εκμεταλλευόμενος την άναρχη κατάσταση που ο ίδιος δημιουργεί. Σύμφωνα με το εισηγητικό του θέματος, διαμορφώνονται «έξυπνες θέσεις στάθμευσης» με τοποθέτηση αισθητήρων σε κάθε θέση στάθμευσης, με ηλεκτρονική πληρωμή του κομίστρου μέσω κινητού τηλεφώνου και μηχανισμό με τον οποίο ο δημοτικός αστυνομικός «θα ενημερώνεται αυτόματα για το ακριβές σημείο της παράβασης από τη φορητή συσκευή του».

·         «ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ» ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ

Στις περιοχές του Δήμου που θα εφαρμόζεται η ελεγχόμενη στάθμευση, οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αυτές προβλέπεται να πληρώνουν χαράτσι 5 ευρώ / τρίωρο. Αντίθετα, σχεδιάζουν για τα ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ μείωση του ετήσιου τέλους από 1.800 ευρώ σε 100 ευρώ το μέτρο, με τριετή ισχύ.

ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ το σύνολο της νέας Κανονιστικής για την επέκταση και τη λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης. Δεν εξυπηρετεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, αλλά αποσκοπεί στην αύξηση των εσόδων του Δήμου χρεώνοντας στους δημότες ακόμα και το δημόσιο δρόμο. Καλούμε κατοίκους και φορείς της περιοχής να συσπειρωθούμε και να αντιδράσουμε στα σχέδιά τους.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

         Άμεση επισκευή και συντήρηση όλων των πεζοδρομίων και των διαβάσεων ώστε να είναι ασφαλή και προσβάσιμα σε όλους τους δημότες.

•         Δημιουργία δημοτικών χώρων στάθμευσης, με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά, που θα λειτουργούν δωρεάν για τους κατοίκους και τους εργαζομένους της περιοχής.

•         Ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με πύκνωση γραμμών  και δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, με σεβασμό στο περιβάλλον και τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.

•         Κατάργηση της ληστρικής φοροεισπρακτικής πολιτικής του Δήμου σε βάρος των δημοτών και κατοίκων της πόλης.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: