Το πατρινό καρναβάλι δεν έχει ανάγκη από «καρναβαλο-πατέρες»
Οι «γλυκανάλατοι» δημοκράτες, -που διεκδικούν και την ψήφο μας – μας χαρακτήρισαν πολιτικά κατευθυνόμενους γιατί έχουμε άποψη ενάντια στην κακοποίηση και την ανήθικη εμπορευματοποίηση του πατρινού καρναβαλιού. Αυτοί από ποια πολιτική κατεύθυνση ορίζονται άραγε; Μα φυσικά, από καλά κρυμμένες, συντηρητικές πολιτικές ιδεολογίες που στρέφονται ενάντια στη δημοτική αρχή Πελετίδη.
Ανακοίνωση Πληρώματος Νο 216: «Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται»
Ειλικρινά δεν περιμέναμε ότι ο κ. Ψωμάς και το σπιράλ θα μας «κατσάδιαζαν» γιατί τολμήσαμε να διαφωνήσουμε με το κατεστημένο καρναβαλικό σκηνικό που κάποιοι χρόνια τώρα προσπαθούν να επιβάλουν. Θεωρούμε κατάντια και έλλειψη δημοκρατικής ευαισθησίας να καταφέρονται απαξιωτικά, υποτιμητικά και με περίσσια αλαζονεία – οι κατά τα άλλα ευγενείς απολιτίκ- σε ένα πλήρωμα καινούργιο που τόλμησε να αρθρώσει λόγο και άποψη διαφορετικό από το δικό τους και του κυκλώματός τους, οι οποίοι για χρόνια λυμαίνονται και χτίζουν καριέρες στην πλάτη του καρναβαλιού. Μας χαρακτήρισαν νεόκοπους με καινοφανείς απόψεις και πολιτικά κατευθυνόμενους, οι «παλιοί», αυτοί που αυτοαποκαλούνται ιστορικά πληρώματα με copy paste στολές από την Ιταλία (αλλά -γιατί όχι- και με copy paste πολιτικές απόψεις).
Κατά τα άλλα, υποκριτικά ανησυχούν για τη μη συμμετοχή των πληρωμάτων και βιαστικά προσάπτουν ευθύνες στη Δημοτική Αρχή. Όχι, κύριοι! Δεν γυρίζουμε την πλάτη στην Δημοτική Αρχή. Σε σας γυρίζουμε την πλάτη και στα καμώματά σας, τα πισω-μαχαιρώματα και την υποκρισία σας, τις πολιτικές και επιχειρηματικές σας φιλοδοξίες. Και αυτή η άποψή μας είναι που ενοχλεί το «σπιράλ» και κάθε επαγγελματία καρναβαλίσκο που κρύβεται πίσω από κάποιο πλήρωμα και έχει περάσει το καρναβάλι της Πάτρας τσιφλίκι του.
Τους χαλάμε το αισχρό πανηγυράκι που έχουν στήσει επί της ουσίας ενάντια στο πατρινό καρναβάλι, χρησιμοποιώντας τακτικές τραμπουκισμού και προβοκάτσιας απέναντι σε όσους διαφωνούν μαζί τους, όπως απέδειξαν άλλωστε στην πρόσφατη συνάντηση της Δημοτικής Αρχής με τα πληρώματα. Οι «γλυκανάλατοι» δημοκράτες, -που διεκδικούν και την ψήφο μας – μας χαρακτήρισαν πολιτικά κατευθυνόμενους γιατί έχουμε άποψη ενάντια στην κακοποίηση και την ανήθικη εμπορευματοποίηση του πατρινού καρναβαλιού. Αυτοί από ποια πολιτική κατεύθυνση ορίζονται άραγε; Μα φυσικά, από καλά κρυμμένες, συντηρητικές πολιτικές ιδεολογίες που στρέφονται ενάντια στη δημοτική αρχή Πελετίδη.
Καπηλεύονται τη μαζικότητα και την ιστορική πορεία του θεσμού του πληρώματος και μιλούν ως εντολοδόχοι. Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να μιλάνε ως εκπρόσωποι; Ποια οργανωμένη συλλογικότητα; Συγκεκριμένοι με πολιτικά και επαγγελματικά συμφέροντα ασκούν πίεση αυτοπροσδιοριζόμενοι ως εκπρόσωποι πληρωμάτων για να πετύχουν τους δικούς τους σκοπούς. Εμείς, ως πλήρωμα 216 (και πολλά άλλα πληρώματα), δεν δίνουμε σε κανέναν το δικαίωμα να μιλάνε εξ ονόματός μας, γι’ αυτό να περιορίζονται μόνο στο πλήρωμά τους ή να αναφέρονται σε συγκεκριμένα νούμερα πληρωμάτων. Εμείς με τα στραβά μας και τα καλά μας μπορούμε μόνοι μας.
Το πατρινό καρναβάλι δεν έχει ανάγκη από «καρναβαλο-πατέρες» Το εκπροσωπούν οι χιλιάδες ανώνυμοι πατρινοί στους δρόμους των παρελάσεων και των αγώνων, διεκδικώντας όλοι μαζί υποδομές που δεν θα συντηρούνται στο πλαίσιο ενός ευρωπαϊκού προγράμματος, αλλά θα σχεδιάζονται προοπτικά από το Κράτος, βάσει των αναγκών και των επιθυμιών της πόλης και του Πατραϊκού λαού.
Καλούμε πρώτα και κύρια κάθε πλήρωμα, την Περιφέρεια, το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, τα Επιμελητήριά, το Πανεπιστήμιο, τους Πολιτιστικούς και καλλιτεχνικούς φορείς της πόλης μας σε συστράτευση με το Δήμο μας να απαιτήσουμε από κοινού και να διεκδικήσουμε κονδύλια από τον κρατικό κορβανά για να δημιουργηθούν ανάλογες πολιτιστικές υποδομές, χώροι καλλιτεχνικής & καρναβαλικής δημιουργίας, διοργάνωση σεμιναρίων για καρναβαλικές κατασκευές, αξεσουάρ, στολές, διεθνή συνέδρια για την μάσκα, καρναβαλικά δρώμενα απ΄ όλο τον κόσμο, ανάδειξη του καρναβαλικού φαινομένου ως ανάγκη του ανθρώπου για ψυχαγωγία και έκφραση, κ.λ.π. έτσι ώστε να έχουμε το καρναβάλι που μας αξίζει ενταγμένο μέσα στην συνολική πολιτιστική έκφραση της πόλης.
Όσο για τους «θιγμένους» τους απαντούμε, «όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται» ή καλύτερα «όποιος έχει την μύγα σκιάζεται», όπως έλεγε ο λαός μας για αυτούς που έκλεβαν μέλι.