Χρ. Ζαραλίκος: Ο Χατζηδάκης είναι νεκροθάφτης και το νομοσχέδιο κηδειόχαρτο για κάθε εργαζόμενο!
Με τόση προστασία από το κράτος και το Υπουργείο Εργασίας, ο εργαζόμενος θα είναι εργαζόμενος-εργαζόμενος, όπως η Καρέτα-Καρέτα
Αυτή την Τρίτη, ο Ζαραλίκος μας παρουσιάζει ένα από τα πιο μεστά, πολιτικά του επεισόδια.
Εξηγεί πως αν δεν έχεις περάσει από το ΠΑΣΟΚ, είσαι απολύτως άχρηστος να φέρεις χρήμα απέξω. Σαν τον Θεοχάρη, δηλαδή. Εκτός και αν σκεφτούν οι τουρίστες: αν είναι έτσι ο υπουργός Τουρισμού, δεν πάμε εκεί κάτω να πεθάνουμε από τα γέλια; Δε θα είναι όμως τουρίστες, θα είναι ηθοποιοί…
Ο Ζάρα χαίρεται που άνοιξαν τα -απολύτως ασφαλή- καζίνο, πριν τα θέατρα και τα θερινά σινεμά και ακόμα περισσότερο για το αυνανιστήρι που προσφέρθηκε να του χαρίσει ένας τηλεθεατής -σαφώς πιο χειροπιαστή βοήθεια από την υλική ενίσχυση που παίρνει από το κράτος.
Το οποίο κράτος φροντίζει για όλους τους εργαζόμενους και πάνω από όλα για την προστασία τους, φέρνοντας ένα νομοσχέδιο που είναι σωστό κηδειόχαρτο. Γιατί όπως δείχνουν οι έρευνες, όποιος δουλεύει πολύ, πεθαίνει μια ώρα αρχύτερα. Και αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος του Χατζηδάκη: όχι Σούπερμαν, αλλά νεκροθάφτης. Αλλά αν τους περάσουμε όλους αυτούς ένα μανίκι, μπορεί να λύσουμε το δημογραφικό μας πρόβλημα…
Τα πάντα σε αυτή τη χώρα της κωμωδίας είναι θέμα οπτικής.
Μπορεί να βλέπεις ήσυχος τουρκικά F-16 πάνω από την Ακρόπολη στο πλαίσιο μιας νατοϊκής άσκησης, αλλά να τα δεις στο Αιγαίο και να εξοργίζεσαι με την τουρκική επιθετικότητα.
Μπορεί να θεωρείς τον Άδωνη φασίστα, τον Καρανίκα αντιρρησία συνείδησης και να τους βλέπεις να αποθεώνουν ο ένας τον άλλον για τη φαρμακευτική κάνναβη.
Μπορεί να θεωρείς λύση τη φαρμακευτική κάνναβη, ενώ το ΚΕΘΕΑ και ο ΟΚΑΝΑ προειδοποιούν ότι μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των χρηστών.
Μπορεί τέλος να βλέπεις ένα πάνοπλο, πάμπλουτο κράτος, σαν το Ισραήλ να επιτίθεται εναντίον ανθρώπων που δεν έχουν καν ρεύμα πάνω από οκτώ ώρες τη μέρα και να ακούς τα κανάλια να κάνουν λόγο για “επίθεση και από τις δυο πλευρές”.
Και εκεί είναι που πρέπει να διαλέξεις με ποιους θα πας -και ποιους θα αφήσεις.
Με την πραγματικότητα ή με τον τρόπο που μας την παρουσιάζουν;
Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/comments.php on line 6
1 Trackback