Αποκλεισμός της ροκ μουσικής από τα βραβεία του Εθνικού Ιδρύματος Τεχνών της Βραζιλίας επειδή “προάγει τον κομμουνισμό και τα ναρκωτικά”
Ο νέος εκλεκτός του Μπολσονάρου διοικητής απαγορεύει τη συμμετοχή ροκ συγκροτημάτων σε κρατικό βραβείο, με το ίδιο το ίδρυμα να υποστηρίζει πως “τίποτε δεν έχει αλλάξει” σε σχέση με παλιότερες χρονιές.
Ξαναχτύπησε ο Ντάντσι Μαντοβάνι, προσωπική επιλογή του Ζαΐρ Μπολσονάρου για την προεδρία του Εθνικού Ιδρύματος Τεχνών της Βραζιλίας (FUNART), ο οποίος πριν λίγο διάστημα είχε προκαλέσει αίσθηση με τις δηλώσεις του ότι το Γουντστοκ ήταν σοβιετικό σχέδιο για τη διάβρωση της νεολαίας στις καπιταλιστικές χώρες, κι ότι η ροκ μουσική τροφοδοτεί τις αμβλώσεις και το σατανισμό.
Στην προκήρυξη του ιδρύματος για την απονομή του Βραβείου Στήριξης Μουσικών Συγκροτημάτων για το 2020, αποκλείονται ρητά τα ροκ συγκροτήματα, αφού το κείμενο αναφέρει ρητά πως αποκλείεται η συμμετοχή ενός «μη παραδοσιακού» συγκροτήματος ή όποιου δεν ασχολείται «ένα έργο μουσικής διάπλασης, που θα καταρτίζει μουσικούς για ορχήστρες». Το ίδρυμα διατείνεται μάλιστα πως τίποτε δεν έχει αλλάξει στην προκήρυξη, και ότι δεν “αποτελεί ποσώς μία καινοτομία της διοίκησης Μαντοβάνι”.
Είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς στις “αγνές” προθέσεις του νέου διοικητή, όταν στην καριέρα του ως Youtuber είχε αναλύσει διεξοδικά την καταστροφική επίδραση της ροκ στη Δύση ως όργανο του διεθνούς κομμουνισμού. Ανάμεσα σε άλλα, παρουσίασε τον Έλβις Πρίσλεϊ και τους Μπιτλς ως “πράκτορες των σοβιετικών”, ενώ αντίστοιχο ρόλο αποδίδει και στη νεομαρξιστική Σχολή της Φρανκφούρτης και ειδικότερα του Αντόρνο, ο οποίος “Μισούσε τη Δύση κι ήθελε να καταστρέψει τη Δύση με τις φιλοσοφικές και νεομαρξιστικές θεωρίες του. Για να το καταφέρει τούτο, λοιπόν, συνήψε συμφωνία με τη Σοβιετική Ένωση, που έστειλε πράκτορές τους να διεισδύσουν στις ΗΠΑ και να κάνουν πειράματα με ορισμένους δίσκους (των Μπιτλς), που είχαν δημιουργηθεί αποκλειστικώς για τους νέους”.
Άσος στο μανίκι των Σοβιετικών ήταν και το Γούντστοκ, όπου σοβιετικοί πράκτορες γέμιζαν τη νεολαία που άκουγε ροκ με ναρκωτικά, ώστε να οδηγούνται μετά σε αμβλώσεις και άρα αφανισμό του αμερικανικού έθνους στο εγγύς μέλλον. Από όλη αυτή την πανδαισία σκέψης δεν μπορούσαν να λείπουν και οι από παλιά γνωστές συσχετίσεις της ροκ με το σατανισμό:
“Το ροκ ενεργοποιεί τα ναρκωτικά, που με τη σειρά τους ενεργοποιούν το σεξ, που και αυτό ενεργοποιεί τη βιομηχανία των αμβλώσεων. Η βιομηχανία των αμβλώσεων, με τη σειρά της, τροφοδοτεί μία ακόμη πιο σοβαρή πράξη, που είναι ο σατανισμός. Ο ίδιος ο Τζον Λένον έχει δηλώσει πως είχε κάνει συμφωνία με τον διάβολο. Στα εξώφυλλα πολλών δίσκων των Μπιτλς υπάρχουν ορισμένες εικόνες που παραπέμπουν σε σατανικές ιεροτελεστίες. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να το παραμελούμε. Είναι δαιμονισμός, σατανισμός, μαγεία!”.
Ίσως έχει έρθει η ώρα ο Μαντοβάνι να γνωριστεί με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, ώστε να ανταλλάξουν απόψεις για τη ροκ, τον κομμουνισμό και τις βίγκαν μπαχαλοσατανίστριες.