Δίκη ΧΑ: “Σβάστικα ΠΟΠ αρχαιοελληνικής προέλευσης” – Ο Μπαρμπαρούσης δε χαρίζει τη σβάστικα στον Χίτλερ…
Ο Μπαρμπαρούσης δε χαρίζει στον Χίτλερ τα… αρχαιοελληνικά σύμβολα
Οι Έλληνες φασίστες δηλώνουν ο ένας μετά τον άλλο πως απεχθάνονται τον εθνικοσοσιαλισμό. Όχι για άλλο λόγο, αλλά γιατί ήταν made in Germany, και όχι ελληνικό προϊόν, σαν τη φέτα και τους μαιάνδρους. Οι ναζί όμως χρησιμοποίησαν (αν όχι καπηλεύτηκαν) τα σύμβολα και τους χαιρετισμούς των προγόνων μας και δυσφήμησαν… “αγνούς πατριώτες” σαν τον Μεταξά.
Με άλλα λόγια, οι πολιτικοί απόγονοι του Χίτλερ -και όσων συνεργάστηκαν πρόθυμα μαζί του- στη χώρα μας, πουλάνε τρέλα και μας λένε πως το πρόβλημα με το Ναζισμό ήταν πως γεννήθηκε σε άλλη χώρα και όχι στη δική μας. Ο ελληνικός εθνικισμός-φασισμός όμως είναι κάτι “διαφορετικό” για το οποίο μπορούμε να είμαστε περήφανοι -και ας ήταν ανοιχτά Γερμανοτσολιάδες τη δεκαετία του 40′ και μαντρόσκυλα του συστήματος, τότε και σήμερα.
Έτσι στη δίκη της ΧΑ, οι απολογίες των στελεχών της νεοναζιστικής συμμορίας φτάνουν κάποιες στιγμές στο φαιδρό σημείο να αναζητούν την πραγματική χώρα προέλευσης της σβάστικας, του φασιστικού χαιρετισμού κοκ. Λες και κατηγορούνται για τους τύπους και όχι για την πράξη. Λες και η σβάστικα κοσμεί τυχαία τη σημαία των Ναζί, τις στολές που φορούσαν ο Μιχαλολιάκος με τον Παναγιώταρο και το χέρι του Κασιδιάρη. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις…
Αλλά όπως είπε σήμερα στην απολογία του ο Μπαρμπαρούσης, αν είναι να αποκηρύξουμε όλα όσα έκανε ο Χίτλερ, ας ποινικοποιήσουμε και την τουαλέτα… Για να συμπληρώσει πως αυτός δε χαρίζει ούτε τη σβάστικα, ούτε τίποτα στον Χίτλερ, τον Τσόρτσιλ και τον Στάλιν!
Με την ίδια λογική, θα μπορούσαμε δηλαδή να περιμένουμε να δούμε τους χρυσαυγίτες με σφυροδρέπανα, που είναι σύμβολα της εργατικής τάξης και της αγροτιάς, και δε θέλουν να τα χαρίσουν στο Στάλιν, σωστά; Ίσως σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.
Ο Μπαρμπαρούσης έκανε “λεβέντικα” στροφή 180 μοιρών και στο πραξικόπημα, στο οποίο είχε καλέσει ουσιαστικά τις ένοπλες δυνάμεις από το βήμα της Βουλής και έδειξε ότι παραμένει αμετανόητος σαν τον ιδεολογικό του πατέρα, τον χουντικό Ντερτιλή -που σε αντίθεση με τους Ναζί, είναι εγχώριος φασίστας ελληνικής προέλευσης και οι χρυσαυγίτες τον βλέπουν με άλλο μάτι.
Η ουσία όμως ήταν στην απολογία του Παναγιώταρου, που άρχισε να χτίζει μια καινούρια εκδοχή-αφήγημα, σε πλήρη αντίθεση με τις απολογίες των προηγούμενων κατηγορουμένων, που δεν είχαν κάνει καμία νύξη σχετικά με το ζήτημα των διαγραφών που τάχα έκανε η χρυσή αυγή, μετά την επίθεση στο συνεργείο του ΠΑΜΕ στο Πέραμα και τη δολοφονία του Φύσσα.
Ουσιαστικά ο Παναγιώταρος αφήνει έκθετο τον πυρήνα της Νίκαιας -λες και δρούσε αυτόβουλα- και τους “συντρόφους” του που έλεγαν πως άργησαν να ενημερωθούν για τα γεγονότα, και πλασάρει την εκδοχή πως δρομολογήθηκαν διαγραφές και το κλείσιμο των γραφείων του πυρήνα, από την επόμενη κιόλας μέρα, με εντολή του Μιχαλολιάκου, χωρίς να δώσει πειστικές εξηγήσεις, γιατί αυτές οι διαγραφές δεν ανακοινώθηκαν ποτέ δημόσια.
Η στροφή αυτή είναι πιθανότατα μια προσαρμογή της αρχικής γραμμής, για να απαντήσει στα ζητήματα που τέθηκαν από την απολογία του Μίχου -η οποία “καίει” σε διάφορα σημεία την ηγετική ομάδα της ΧΑ. Ο Παναγιώταρος αναιρεί ουσιαστικά την εκδοχή πως τα κεφάλια της συμμορίας δε γνώριζαν τίποτα και άργησαν να μάθουν τι είχε συμβεί, λέγοντας πως υπήρξαν άμεσες διαγραφές με άνωθεν εντολή. Από μια άλλη πράξη, όμως, επιβεβαιώνει στην πράξη το μοντέλο στρατιωτικής πειθαρχίας στη χρυσή αυγή, σε αντίθεση με όσα ειπώθηκαν στη δίκη για αυτενέργεια πυρήνων, άτομα που έβαζαν μαύρα μπλουζάκια γιατί ήταν στη μόδα και έκαναν του κεφαλιού τους, κοκ.
Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/comments.php on line 6
2 Trackbacks