Λάμψη: Ούτε η Καλίσι δεν θα μπορούσε να δαμάσει την οικογένεια Δράκου
Η οικογένεια Δράκου ξεπήδησε από τη γραφίδα του Νίκου Φώσκολου και σάρωσε νούμερα και γιαγιάδες, όπως το τσουνάμι τα νησιά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Όλες οικογένειες έχουν τα προβλήματα τους..καμία όμως δεν είχε τόσες μίση, πάθη και έριδες όσες η οικογένεια του μεγιστάνα του πλούτου Γιάγκου Δράκου. Μια οικογένεια που για 14 ολόκληρα χρόνια σφυροκοπήθηκε όσο καμία άλλη από τη μοίρα, ενώ ταυτόχρονα έστειλε τα εγκεφαλικά κύτταρα του ελληνικού λαού στην εντατική.
Η ιδιωτική τηλεόραση βρισκόταν ακόμα στα σπάργανά της και τα επιτελεία των καναλιών προσπαθούσαν να αντιγράψουν πετυχημένα σήριαλ του εξωτερικού για να γεμίσουν το πρόγραμμα τους. Την εποχή της ευμάρειας ο ελληνικός λαός διψούσε για έρωτα και πλούτο.
Με το γνωστό χαιρετισμό ”Έλα” και το άσμα ”Από ‘δω η γυναίκα μου και από ‘δω το αίσθημα μου” οι Έλληνες ήθελαν ήρωες με αδυναμίες στη μικρή τους οθόνη. Ηδονικούς και άπληστους, βουτηγμένους στην ηδυπάθεια και στην αδηφαγία, για να νιώσουν την ταύτιση με όσα έκαναν ή επιθυμούσαν να κάνουν και δεν μπορούσαν στην πραγματικότητα ή ακόμα για να έχουν την χαρά της αποστροφής… Να βλέπουν τα αίσχη των πλουσίων και να κουνάνε τα κεφάλια σκεπτόμενοι ”Τι βούρκος Θέε μου!”…
Μόλις λίγα χρόνια πριν, ξένες υπερλούσιες οικογένειες του Κάρινγκτον, του Τζέι -Άρ και του Φόρεστερ είχαν παρελάσει στις οθόνες τους με μεγάλα σπίτια, επίσημες συζύγους με πολλά βολάν, βαριά κοσμήματα και δέκα τόνους λακ που εξαφάνιζαν χωριά στην Αφρική (αλλά τότε ήτο ’80, δεν μας ένοιαζε το περιβάλλον) και αδίστακτες πρώην ή νυν ερωμένες, που δεν δίσταζαν να ξεμαλλιαστούν για τα γέρικα μάτια του πλούσιου εραστή-συζύγου.
Ρε κορίτσια για όνομα του Μαρξ; Πώς κάνετε έτσι για δαύτον;
Πόσο Καρακιτσο-μπαρμπούτσαλος πια; ..
Η ελληνική τηλεόραση και συγκεκριμένα ο Αντένα θέλοντας να αντιγράψει αυτές τις επιτυχίες και να μας χαρίσει απλόχερα ηθικά διδάγματα, κάλεσε των μαίτρ των περίπλοκων σεναρίων Νίκο Φώσκολο να γράψει μια σειρά με πλούτο, έρωτα και ίντριγκα. Ο Νίκος μην αντέχοντας τα ημίμετρα έγραψε μια εποποΐα… κλέβοντας και συρράφοντας (περίτεχνα) ιδέες άλλων δημιουργών …ε, ήταν και κάποιας ηλικίας.
Η οικογένεια Δράκου ξεπήδησε από τη γραφίδα του και σάρωσε νούμερα και γιαγιάδες, όπως το τσουνάμι τα νησιά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Μόλις οι γιαγιάδες μας άκουγαν την Μπέσσυ Αργυράκη σε μουσική Ζακ Ιακωβίδη στο τραγούδι:
Ξέχναγαν τα πάντα. Εγγόνια, παππού, βελονάκι, φαΐ στην φωτιά, τον εμφύλιο που πέρασαν νέες και στήνονταν σαν υπνωτισμένες στις μικρές οθόνες σε σαλόνι, κουζίνα, δωμάτιο με το απαραίτητο σούτ! Παραβιάζοντας την Συνθήκης της Γενεύης αφού΅το επέβαλαν κυρίως στα εγγόνια μικρής ηλικίας να βλέπουν μαζί τους τον Γιάγκο Δράκο να γαμπρίζει.
Το τραγούδι των τίτλων μέχρι και σήμερα, λέει ο μύθος, αν παιχτεί σε νεκροταφεία θα σηκώσει απο το τάφο τους γιαγιάδες, ενώ εμείς θα ξαναγίνουμε παιδιά. Είναι το αντίστοιχο του ”Κάρμινα Μπουράνα” για τους πασόκους.
Ήδη έχω κάνει δύο φορές αναφορά σε Πασοκάρα… Σας έχω on board…
Η οικογένεια Δράκου : Η ελληνική ”Δυναστεία”
Ο πατριάρχης Γιάγκος Δράκος
Ο πατέρας Γιάγκος Δράκος ήταν ένας στυγνός πάμπλουτος τύπος με πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες. Τα πολλά χρήματα του προέρχονταν από παράνομες πράξεις όπως λαθρεμπόριο όπλων και ναρκωτικών, μεταφορά παράνομων μεταναστών (μέχρι στιγμής κάπως έτσι έβγαλαν πολλά λεφτά και οι αληθινές ελληνικές πλούσιες οικογένειες, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο μένος για τον Γιάγκο) και τάνκερς με πεμπλουτισμένο ΟΥΡΑΝΙΟ που έρχονταν για μήνες απο την Ασία… Αν κάτι ήξερε ήταν να επιλέγει ερωμένες όπως την Σάντρα Ρολανδού… που θα μπορούσε να ξεχάσει όλα τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας για ένα του φιλί…
Είχε τρία παιδιά απο την πρώτη του γυναίκα Έλενα Δράκου: τον ψυχίατρο Αλέξιο (Αλέξη) Δράκο, την ηθοποιό Τατιάνα (Τάνια) Δράκου και τον Τιμολέοντα (Τίμο) Δράκο και πολλά εξώγαμα, μερικά απο τα οποία παρέλασαν αργότερα απο τις οθόνες μας, όπως η Σεμίνα Δράκου (Νάντια Μουρούζη) και η Τζένιφερ Δράκου (Καλομοίρα).
Θα ομολογήσω τα πάντα και όσα δεν ξέρω θα τα πω …
Μετά το θάνατο της γυναίκας του, που την είχε μουρλάνει στο κέρατο, παντρεύτηκε το νεανικό του έρωτα την Βίρνα Δράκου -Λιόση (πόσο χρονών είσαι καλέ;) εισαγγελέα Εφετών. Μια δυναμική γυναίκα, που σκοπό της ζωή της είχε την απόδοση της δικαιοσύνης, την παραδειγματική τιμωρία των κακών, την προάσπιση του αισθήματος δικαίου και την διαφύλαξη της καθεστηκυΐας τάξης.
Τώρα πώς μια γυναίκα αγάπησε έναν αχρείο σαν τον Γιάγκο; Ε, είχε αδύναμη καρδιά ήταν και ο πρώτος της έρωτας και ύστερα… όταν αυτός ο τόσο ισχυρός και πλούσιος άνδρας την ξαναβρήκε τυχαία και της πρότεινε να γευματίσουν μαζί…πώς μπορούσε εκείνη να του αρνηθεί;
Πού; Σε ένα ακριβό εστιατόριο; Βόλτα για γευμα στην θαλαμηγό του ; Μήπως με ένα τζετ πετάχτηκαν στη Νέα Υόρκη για να γευματίσουν με την Κάρι Μπράτσο; …
Τσιπουράκι σε παραθαλάσσιο μαγαζί… όπως ακριβώς θα την έβγαζε και ο τελευταίος μπατιράκος μπουξουξής/ μπογιατζής. Και ενώ το παιδί της εργατικής τάξης θα είχε τα δίκια του: ”Δεν βγαίνω μάνα μου η μπαντανόβουρτσα και η πενιά δεν βγάζουν ψωμί πια”( έκανα και ρίμα), ο Γιάγκος είναι απλά ο μέσος όρος του Έλληνα τσίπη πλούσιου με καβούρια στις τσέπες.
Δε φτάνει που την κεράτωνε, που της φόρτωνε ένα εξώγαμο κάθε 6 μήνες, που την πήγε βόλτα στα τσιπουράδικα, της ακύρωνε και τελευταία στιγμή ”Το όνειρο της ζωής της” … να φύγουν μαζί για το Ελσίνκι…την πουλούσε για μερικά ψιλο-τάνκερς.
Όταν ο Γιάγκος δεν έπινε σε παραθαλάσσια ταβερνάκια πλανεύοντας εισαγγελείς, κουτούπωνε γραμματείς στην εταιρία. Εκεί συνάντησε και την αδίστακτη Σάντρα Ρολανδού, μια μικρή σεμνή χωριατοπούλα ετών 21, που αρχικά του αντιστάθηκε. αλλά στο τέλος ενέδωσε στον παθιασμένο έρωτα του και για 7 συναπτά έτη κυλιόταν στα σεντόνια της αμαρτίας (σιγά που είσαι μόνο 28 ρε Σάντρα).
Η Βίρνα στο πρώτο επεισόδιο της σειράς μαθαίνει για αυτή την 7χρονη σχέση και αν αναρωτιέστε πώς είναι δυνατόν ο άνδρας σου για επτά χρόνια να έχει σχέση και εσύ να το μαθαίνεις τελευταία παρακολουθήστε διάλογο:
Ρε Βίρνα άντε να καταλάβω την γκόμενα δεν την κατάλαβες … Ότι νόσησε απο καρκίνο πώς δεν θα το έπαιρνες χαμπάρι ;
Γυρίζοντας στην αιώνια ερωμένη Σάντρα Ρολανδού, όνομα που δεν ταιριάζει σε χωριατοπούλα, αλλά σε πλούσια σε φίλμ νουάρ, αυτή πολύ αγάπησε το Γιαγκούκο… αλλά μετά απο δύο ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες που κατέληξαν σε μαφιόζικα μαχαιρώματα από μπράβους του Δράκου (είχε κάνει παιδιά με την μισή γη, αλλά δεν ήθελε παιδί απο την Σάντρα), απολύσεις και εξευτελισμόύς αποφάσισε… πως μάλλον, πιθανόν, ίσως να μην την αγαπά όσο πίστευε και αποφάσισε να αγαπηθεί και αυτή με όλο το σόι. Αρχικά παντρεύτηκε το Σέβο Δράκο, αδερφό του Γιάγκου, αρχηγό του κόμματος με όνομα Εθνική Ριζοσπαστική Ανανεωτική Πρωτοπορία (.Ε.Ρ.Α.Π) και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και μετέπειτα πρωθυπουργό. Καλή η προσπάθεια για το με όνομα της παράταξης, αλλά τίποτα δεν ξεπερνά αυτό:
Παιδιά όλα αυτά έχουν βγει από τη ζωή και έχουν επιστρέψει σε αυτή στην νιοστή…
Την ημέρα του γάμου της κάποιος πυροβολεί το Σέβο και έχουμε αυτή την τρομερή υποκριτική στιγμή στην ελληνική τηλεόραση:
Μετά παντρεύτηκε και τους 2 γιούς του Γιάγκου Αλέξη και Τίμο.
Σάντρα μαζί σου στο δρόμο που χάραξε η πρωτοπόρα Μπρουκ Λόγκαν… Τι έβλεπαν τα παιδικά μας μάτια ωρέ παιδιά ;
Η Βίρνα Δράκου – Λιόση
Όταν έμαθε για την απιστία του άνδρας της δεν μπόρεσε να το χωνέψει. Ήταν τόσο πιστή και ηθική η ίδια, που αηδίαζε στην σκέψη πως ο άνδρας της την πρόδωσε και κοιμόταν μαζί με την Σάντρα κάτω από τη μύτη της. Στο πρώτο επεισόδιο πίνει, γίνεται ταπιροκουδούνα και παραλίγο να βιαστεί κάτω μια υπόγεια διάβαση από το γνωστό εγκληματία με το ψευδώνυμο Ράμπο, όπως θα μάθουμε αργότερα και τον συνεργό του. Τελικά, εμφανίζεται ο μπάρμαν ιππότης με την κοτσίδα ο Στράτος Φωτεινός.
Εκείνη πληγωμένη από την απιστία του Γιάγκου, δεν αργεί να ερωτευτεί το νεαρό και αγνό μπάρμαν, ο οποίος θα είχε ένα από τα καταθλιπτικότερα μπαρ της ελληνικής τηλεόρασης, αν δεν είχε προηγηθεί αυτό της Χαρούλας Πεπονάκη στο Ρετιρέ. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι μπαργούμεν που είχε το μπαρ απαντούσαν σε δισύλλαβα ονόματα όπως Νένα και Λίλλυ.
Ο έρωτας τους χτυπά την πόρτα και εκείνοι δεν διστάζουν να του ανοίξουν. Δεν υπολογίζουν τίποτα μπροστά στο πάθος που τους κατακλύζει και ούτε της φυλακής τα σίδερα δεν τους κάνει να κατευνάσουν το αβυσσαλέο πάθος που νιώθουν ο ένας για τον άλλον.
Σεξ στην φυλακή με μια εισαγγελέα … Λογικά αυτό πρέπει να το πήρε από γράμμα φυλακισμένου που έγραφε ερωτικές φαντασιώσεις… Πόσο διακριτικοί εκεί στις φυλακές οι Έλληνες δεσμοφύλακες, δεν τους ενόχλησαν καθόλου την ώρα της επίσκεψης τους.
Ακολουθούν άβολες σκηνές αγάπης μεταξύ ενός εργατικού τίμιου μπάρμαν και μιας εισαγγελέως Εφετών. ..
Εμένα τώρα που δε με έχουν τρέξει ποτέ χεράκι χεράκι στο πάρκα, να παίξουμε αμπάριζα από δέντρο σε δέντρο, να φωτογραφηθούμε πάνω από καταψύχτη, να δεχτούμε επίθεση από δεκαοχτούρες και να ακούγεται ταυτόχρονα η φωνή της Αργυράκη σε όλο αυτό το σκηνικό, απλά αισθάνομαι πως δεν έχω αγαπηθεί από κανέναν αρκετά.
Έλα, όμως, που του Γιάγκου το κουνέλι έχει μέλι και δεν μπορεί να τον αφήσει… Το τόσο όμορφο ειδύλλιο ναυαγεί και ο Στράτος δεν μπορεί να το καταπιεί, πως τον άφησε μόνο στην πίκρα του .. όσο ήταν στην φυλακή είχε γράψει για εκείνη 30 ποιήματα για χάρη της αχάριστης και η Ακαδημία Αθηνών τον βράβευσε με το πρώτο βραβείο … Ας δούμε μερικούς στίχους του ποιητή ..
”Φως ό,τι θυμάμαι από εσένα, φως και τα μάτια μου καίει και το δέρμα και την σάρκα, καίει της φαντασίας τα φτερά… Με απογυμνώνει το φως σου και το σώμα μου ελευθερώνει”
..Επίσης δεν με έχουν κυνηγήσει μέσα σε παλιά εργοστάσια, ενώ φορούν στολή ντόμινο με μαύρα γάντια… Καλά, ποιήματα μου έχουν γράψει, βραβείο δεν πήραν…
Αυτός γυρίζει very very χολοσκασμένος και πέφτει πάνω στην γραμματέα της Βίρνα Δράκου -Λιόση την Ελβίρα. Η Ελβίρα είναι ένα κορίτσι χτυπημένο από τη μοίρα.. Εμφανώς τριάντα και δεν έχει καταφέρει να βγάλει ακόμα τη Νομική, ενώ παράλληλα ο άνδρας που ερωτεύεται παράφορα θέλει την αφεντικίνα της την Βίρνα … Αλλά να ήταν μόνο αυτό;
Ναι, η έρμη η Ελβίρα πήρε λάθος ιατρικές εξετάσεις και νόμιζε πως είχε AIDS, αυτή τη μάστιγα, όπως την ελεγαν τότε, αλλά είχε μόνο η Ελβίρα; Ουχί ! Γιατί σε άλλα επεισόδια και η Βίρνα πήρε λάθος εξετάσεις και είχε και εκείνη διαγνωστεί με AIDS…
Αλλά η Ελβίρα είχε μόνο αυτό;
Όχι ! Γιατί μετά, αφού παντρευτηκε τον Στράτο, έγινε και πρεζού
Που μας μαρή με το γουναρικό το μπλου το ηλεκτρίκ σε στέκι ναρκομανών; Φταίνε αυτοί αν σε ψειρίσουν μετά;
Εδώ δεν βλέπουμε παρά την άποψη που έχουν οι μεγάλοι άνθρωποι για το πώς ξεπερνιούνται οι εθισμοί… Με πίστη, κατανόηση και στυμένες πορτοκαλάδες όλα θα βαίνουν καλώς …Δε με πιστεύετε πως ο Φώσκολος πίστευε και έγραφε για ανθρώπους της ηλικίας του;
Τρία μερόνυχτα της πήρε της Ελβίρας να ξεπεράσει τον εθισμό της στην ηρωίνη … Γιατί είχε θέληση για ζωή, θα χωρίσει και τον Στράτο, θα πάρει και ένα πατ -πατ στην πλάτη από την προϊσταμένη της και όλα καλά… όχι ακριβώς κάποια στιγμή βιάζεται από τον πατριό της …
Μια μικρή παρένθεση που θα σας πείσει πως ο Φώσκολος έγραφε για συγκεκριμένο target ηλικιακό γκρουπ που δεν είχε καμία σχέση με εθισμούς, καθότι υπερσυντηρητικό…δείτε τον αλκοολισμό μέσα στην σειρά…
Πάμε Βίρνα μου …
Για άνθρωπο που έχει πιεί σχεδόν πολύ, πολύ ευφράδεια έχει..
Εντάξει, με δύο ποτηράκια και αυτός ο τυπάς μιλά πολύ
Αλλά η Βίρνα το τερμάτισε … Δε σχολιάζω καν που κυλιέται με ποστίς πίσω από θάμνους με τον πενηντάρη σύζυγο της…Τελικά Στράτο ξεφτιλισμένη, με όλους τα ίδια κάνει…
Ο Αλέξης Δράκος.
Ο άλλος μέθυσος της οικογένειας άκουγε στο όνομα Αλέξης Δράκος και ήταν ο γιος του Δράκου, ο οποίος ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που την είδε την μητριά του Βίρνα Δράκου… παρότι εκείνος ήταν μόλις 15 ετών..
Σε κάθε ευκαιρία δήλωνε την αγάπη του για την Βίρνα…
Αυτό το σκηνικό επαναλήφθηκε τόσες φορές, που είμαι σίγουρη πως απλά έκαναν copy -paste και άλλαζαν λόγια.. Τόσο σουξέ που έριξες έναν 31 χρονο ψυχίατρο μαρή κάρχια στο αλκοόλ;
Ρίτα ήσουν πάνω από 40, όπως και η Δανδουλάκη τότε..
Περίμεναν οι γιαγιάδες στις επάλξεις, θα ενδώσει ή όχι η Βίρνα σε αυτό το παράνομο έρωτα; Και τελικώς…
Τι τραβολόγημα ήταν αυτό χρυσό μου μεγάλη γυναίκα, δεν την λυπήθηκες να την σβουρνάς στα ντουβάρια και να την πετάς μαλλιοκούβαρα σε καναπέδες και στο χαλί μπουχάρα;
Έχετε δει κάτι πιο ντεκαβλέ στα μάτια σας, ενώ το περιμένατε να είναι καλό; Εγώ ναι, αλλά δε θέλω να αποκαλύψω άλλα για την προσωπική μου ζωή…
Ερωτευμένος με την μητριά του, σε αντιπαράθεση με τον πατέρα του σχεδόν σε όλα, λαμπρός ψυχίατρος ( λέμε τώρα!) έγινε ιδιαίτερα αγαπητός στο κοινό εξαιτίας της αγάπης του για την Σελήνη, μια μικρή κοπελίτσα που το μυαλό της είχε σταματήσει, λόγω της εν ψυχρώ δολοφονίας των γονιών της, στα 5 της χρόνια.
Από τις ελάχιστες στιγμές που είδαμε στην ”Λάμψη” υποκριτική.
Με τις γνωστές ατάκες ” Σελήνη όχι άσυλο” και ”Χόχο αγαπάει Σελήνη” ο ρόλος σατιρίστηκε όσο κανένας άλλος.
Ο Αλέξης Δράκος εκτός από ψυχίατρος ήταν και δικηγόρος. Το δεύτερο δίπλωμα αποκαλύφθηκε, όταν η μητέρα του Έλενα Δράκου ως Χριστίνα Κένιχ μπήκε στην ζωή των παιδιών της ως μια παράλυτη γυναίκα. Η Βίρνα τυφλωμένη από τη ζήλια, και μην γνωρίζοντας ποια είναι η πραγματική ταυτότητα αυτής της γυναίκας, αποφασίζει να την ξεσκεπάσει ως έμπορο ναρκωτικών, μην μπορώντας αλλιώς να δικαιολογήσει την πολλά χρήματα που έχει …συγκεκριμένα 20 δις….Λογικό ποσό μου ακούγεται…
Ο Αλέξης ήταν, όπως όλα τα παιδιά του Δράκου, άτυχος στον έρωτα. Προσπαθώντας να ξεχάσει την Βίρνα, τα μπλέκει με την Λίλλυ μπαργούμαν στο μπαρ του Στράτου, σπουδάστρια ψυχιατρικής και πρώην πόρνη. Στην αρχή εκείνη αρραβωνιάζεται τον αδερφό του Τίμο, αλλά τη νύχτα του αρραβώνα εκείνος μαθαίνει τον παρελθόν της και την παρατά.
Η Λίλλη που πήγαινε με το κάθε αρσενικό ερείπιο πολύ γρήγορα ξέχασε τον εξευτελισμό του Τίμου και παντρεύτηκε τον Αλέξη…και όχι μόνο πήγε με τα δύο αδέρφια, αλλά έβγαζε και γλώσσα… υιοθετώντας πλήρως το στυλάκι ”είμαι μεθυσμένη και λέω ότι θέλω με τρομερή διαύγεια”
Αργότερα, έκανε παιδί με μια από τις υπηρέτριες του, με το όνομα Πέρσα Μπαλατσούκα, ενώ ήταν ερωτευμένος με μια άλλη που τελικά παντρεύτηκε και έκανε επίσης παιδί, αλλά δεν έχω ιδέα γιατί μετά από το 2000 κανείς δεν είχε πλέον ιδέα τι συνέβαινε σε αυτή την σειρά.
Τάνια Δράκου
Η wannabe ηθοποίος ήταν μια λαμπερή κακομαθημένη κόρη, που επιθυμούσε να γίνει διάσημη και να παίζει δίπλα σε μεγάλα ονόματα . Αυτό που κατάφερε ήταν κάνει σχέση με έναν, όπως τον αποκαλούσε ο πατέρα της, σχεδόν διάσημο σκηνοθέτη με το όνομα Ρένο Βελμύρα. Ας πάρουμε λίγο το χρόνο μας να γελάσουμε με το όνομα του σκηνοθέτη. Εν τω μεταξύ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί σε σειρές και ταινίες ο σκηνοθέτης έχει αιθέριο όνομα ( γιατί όχι Μπάμπης Πιτσιπριγκιόλας 😉 ενώ είναι ο πιο σπαστικός τύπος στο γύρισμα…
Ο Ρένος Βελμυράς ντυμένος παγωτατζής βλέπει την φτωχή πλην τίμια υπηρετριούλα Άννα Βεντήρη να έρχεται και παθαίνει επί τόπου κοκομπλόκο, ενώ σαν σωστός πρίγκιπας προσπαθεί να την βοηθήσει τακτοποιώντας τα εμφανώς από πριν άδεια ποτήρια του δίσκου.
Εδώ ο Φώσκολος έπαιξε μπαλίτσα εκ του ασφαλούς, εμπλέκοντας το μύθο της Σταχτομπούτας και ένα ερωτικό τρίγωνο κάνοντας υπόγεια ταξική κριτική. Ο Ρένος ένας ανερχόμενος σκηνοθέτης θα προτιμήσει τα μπούτια της γλυκιάς και τίμιας Αννούλας ή την κακομαθημένη Τάνια που μπορεί να του αγοράσει τα πάντα με τα λεφτά της;
Ένας θυελλώδης ερωτικός παροξυσμός τους παρασέρνει, τους δύο πρωταγωνιστές του ανισοσκελούς τριγώνου, οι οποίοι τυφλωμένοι από το πάθος γλωσσοκοπανιόντούσαν όπου έβρισκαν, ακόμα και στο σαλονάκι της οικίας των Δράκων… μπροστά ακόμα και στα έντρομα μάτια της Τάνιας…
Με τέτοια χλιαρή αντίδραση της Τάνιας, ο Ρένος παίρνει θάρρος, αφήνει έγκυο την γλυκιά και αθώα Άννα η οποία σπουδάζει στην Νομική, αλλά αποφασίζει να παντρευτεί την Τάνια όταν πιστεύει πως τελικά το παιδί που περιμένει δεν είναι δικό του, αλλά του Αστέρη του κηπουρού.
Η Τάνια περιχαρής ετοιμάζει την δεξίωση του γάμου της, ο οποίος θα κοστίσει μόλις 46 εκατομύρια δραχμές, ενώ η γαμήλια τούρτα θα έχει 4 μέτρα ύψος και 24 ορόφους όσο και τα χρόνια της. Ακολουθεί η πιο άβολη θρησκευτική κατήχηση στα ελληνικά δεδομένα από καθολικό ιερέα και την αδέκαστη εισαγγελέα Εφετών Βίρνα Δράκου -Λιόση…
Με τίποτα δεν βάζει μυαλό η αμαρτωλή… Τόσο κακία στην ψυχή της … Δεν ακούει την φωνή του ιερέα που της ζητά να δώσει αυτά τα ψωροεκατομμύρια για σε ορφανοτροφείο ή σε νοσοκομείο… άλλωστε όλοι γνωρίζουμε πως η εκκλησία ποτέ δεν έχει καταχραστεί χρήμα… όπως και η δικαιοσύνη άλλωστε… Αν αναρωτιέστε τι σκατά κάνει καθολικός παπάς σε ελληνικό σήριαλ … θα σας εξηγήσω στην συνέχεια..
Παντρεύτηκε απο πείσμα και μόνο, και όταν είδε και αποείδε πως δεν κάνουν χωριό με τον Ρένο, ούτε καριέρα, χώρισε και συνέχισε την ζωή της αμέριμνη, μπλέκοντας σε ατυχείς έρωτες, όπως με τον τύπο από την ”Τόλμη και Γοητεία ” που έπαιζε τον Κλάρκ, τον Ζαχαρία Ρόχα που έπαιζε έναν πρίγκιπα από το φανταστικό βασίλειο του Ιλβερστάϊν, μέχρι που ο Φώσκολος αποφάσισε να φτιάξει ένα παράλληλο σύμπαν και χωρίς καμία απολύτως εξήγηση να την τοποθετήσει αστυνομικό, αφήνοντας πίσω ό,τι και αν της είχε συμβεί στο παρελθόν.
Σε εκείνο το παράλληλο σύμπαν η Τατιάνα, αστυνομικός πια, παρότι γόνος πλούσιας οικογένειας αναγκάζεται να περπατήσει με τις γοβίτσες της σε σκοτεινούς δρόμους για να πάρει τον ηλεκτρικό και σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται ο πιο badass κακός που δημιουργήθηκε ποτέ στην σειρά ”Λάμψη” … Ο Ευλογητός ! Ακολουθεί χαλαρό τζόκινγκ σε κοντινό παρκάκι απο τους δύο πρωταγωνιστές, το γνωστό παιχνιδάκι “‘πιασε με καλέ.. δεν μπορείς δεν μπορείς”, κάποιοι άσκοποι πυροβολισμοί που σκοπό είχαν να παρωδήσουν Matrix, μια άβολη χορογραφία σύγχρονου χορού και η διάσωση της Τατιάνας απο 4-5 οπαδούς της Πανάθας με ατάκα-στοίχειωμα..
- Κυρία μπάτσα είστε άρρωστη ;
Πείτε τώρα πως δεν συναγωνίζεται στα ίσα αυτή την ατάκα:
Εδώ αξίζει μια παρένθεση για να μιλήσουμε λίγο για τον Ευλογητό.. Αυτό το παιδί με την πλαστική μάσκα και το μακρύ μαλλί, αποτελούσε τον φόβο και τον τρόμο στον υπόκοσμο της εποχής, αφού απο την οργή του δεν ξέφευγες. Έμποροι ναρκωτικών, πλαστογράφοι, καταπατήτες δασών, νταβατζήδες, πλούσιοι και διεφθαρμένοι, όλοι ήταν στο στόχαστρο του.
Ας δούμε δύο δολοφονίες του…
Στην πρώτη, creepy αδύνατος τύπος σκάει με δερμάτινα έξω απο παιδική χαρά και πουλά 8 τζούρες χασίσι ”που δεν κάνουν τίποτα” λέει στα πιτσιρίκια ενώ ταυτόχρονα τα βάζει να δώσουν όρκο σιωπής. Μένει ικανοποιημένος στο αυτοκίνητο του, μέχρι που εμφανίζεται σαν αίλουρος ένας ακόμα τύπος με μάσκα, μαλλιά και δερμάτινη καπαρτίνα, μέρα μεσημέρι, έξω απο παιδική χαρά, και τον σκοτώνει μέσα στο αυτοκίνητο με ένα κορδονάκι παπουτσιών ενώ παίζει ”αυτή μώρε την ηλεκτρονική μουσική που ακούει η νεολαία” την οποία πολύ αγαπούσε, τότε, η γεροντοκρατία στα επιτελεία των διαφημιστικών εταιριών να βάζει σε σποτάκια κατά των ναρκωτικών, ενώ παράλληλα γίνεται διαδοχικό μοντάζ ανάμεσα στα πλάνα της δολοφονίας του εμπόρου και των παιδιών που παίζουν μπάσκετ προκαλώντας μας και σε διανοητικό μοντάζ …”Ναι στον αθλητισμό, όχι στα ναρκωτικά” και στέλνει ο Φωσκολάρας τον Αϊζενστάιν για μπυρόνια και εμάς στα κάγκελα της αισθητικής να κραυγάζουμε. Τέλος, βλέπουμε τον Ευλογητό να ανοίγει φακελάκια ζάχαρης στον αέρα ενώ με τα ιερά του άρβυλα σπάει με μανία τις σήρρυγες… Ρε παιδιά που τα βρήκε αυτά; Λίγο χασίσι δεν ήταν η φάση;
Στο τέλος ο βάνδαλος, το αλάνι, γράφει το όνομα του έξω απο το σχολείο σε ταμπέλα (2 χρόνια φυλάκα αν πιάσουν όχι αστεία)…
Ένταξει είναι εκνευριστικό να μαθαίνεις πως έχεις πλαστά χαρτονομίσματα, αλλά όχι να σκοτώνεις και τους πλαστογράφους βρε φίλε..αν γινόταν να τυπώναμε χρήματα απο την Μονόπολη θα έπρεπε να σκοτώνεις ολόκληρες περιοχές… Δε σχολιάζω υποκριτικό ταλέντο στην σκηνή του θανάτου… θα αναγνωρίσω όμως πως ο Ευλογητός ήταν ορθογράφος και δεν είχε πρόβλημα δυσλεξίας.. Μια χαρά το γράφει το όνομα του..
Επιστροφή στην Τατιάνα που εκτός απο αστυνομικίνα είναι και γυναίκα και ως γυναίκα θέλει αγάπη και έρωτα..Νιώθοντας τη μεγάλη λαίλαπα των τούρκικων παραγωγών που θα ξεσπούσε σαν χείμαρρος μέσα στα κεφάλια των θαυμαστριών -γιαγιάδων, ο Φώσκολος αποφάσισε να εντάξει και Τούρκους στο σήριαλ (δηλαδή Έλληνες που έπαιζαν τους Τούρκους μιλώντας άψογα ελληνικά). Η Τατιάνα πέφτει στα δίκτυα του έρωτα του σαν κουτσομούρα για τα μπιρμπιλομάτικα μάτια του Αλή… Ο Αλή βρίσκεται άδικα στην φυλακή ως δουλέμπορος, ενώ παρότι αρραβωνιασμένος με την Λεϊλά και εκείνος, δεν υπολογίζει Αλλάχ και αμαρτιά και αρχίζουν τα αχ και τα βάι βάι…
Τέτοιο ήταν το κατακλυσμιαίο πάθος που τους τάραξε τα σωθικά που και μέσα στην φυλακή επιδόθηκαν σε ερωτικές περιπτύξεις, αλλά οι δεσμοφύλακες δεν ήταν τόσο εχύμυθοι όσο κάποτε, και τελικά το έμαθε μέχρι και ο αρχηγός της ελληνικής αστυνομίας Βούρβαχης.
Το ότι σκάει τουρκάλα στην Τζάιντ για να την πει στον Γιάγκο για την άπιστη την κόρη του που της πηδά τον αρραβωνιστικό στην φυλακή και ο γερόλυκος επιχειρηματολογεί υπέρ της κόρης του λέγοντας για το κάψιμο της Σμύρνης απο τους Τούρκους και την αλυσοδεμένη Κύπρο… με ξεπερνά ως άνθρωπο, γυναίκα και πολιτικό επιστήμονα.. αλλά τα ήθελες Λεϊλά, είπες και εσύ πως στην Τουρκία δε γίνονται άδικες φυλακίσεις και βασανισμοί… γελάνε τα κάγκελα των φυλακών ..Πού τόλμησε δενα το πει ; Στον Γιάγκο που ξέρει και απο δουλεμπόριο και απο ελληνική ιστορία.. Πού το λέει; Στο Χρήστο τον Πολίτη που έχει παίξει και Σουλιώτες στα νιάτα του..
Τέλος πρώτου μέρους …
Μείνετε αναγνώστες μας, μέχρι να γνωρίσετε και τις ζωές των άλλων Δρακόπαιδων…