Νέα καταγγελία για αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος των Τεμπών

Για πρωτοφανή, μεθοδευμένη και ταχύτατη αλλοίωση του χώρου, η οποία οδήγησε σε καταστροφή τεκμηρίων και πιθανή απώλεια ακόμα και ανθρώπινων μελών των θυμάτων, έκανε λόγο σε συνέντευξή του δικηγόρος οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών.

Για πρωτοφανή, μεθοδευμένη και ταχύτατη αλλοίωση του χώρου, η οποία οδήγησε σε καταστροφή τεκμηρίων και πιθανή απώλεια ακόμα και ανθρώπινων μελών των θυμάτων, έκανε λόγο σε συνέντευξή του δικηγόρος οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών. Σύμφωνα με όσα είπε:

«Προέκυψε από μία δικογραφία, που αναμένεται να συσχετιστεί με τη δική μας, ότι τις πρώτες τρεις ημέρες μετά το δυστύχημα δόθηκε εντολή σε έναν εργολάβο να μεταφέρει τα χώματα, το χώμα επί του οποίου κατέληξαν τα πρώτα βαγόνια, κάτω από τον λοφίσκο όπου βρίσκονταν οι ράγες. Το χώμα ήταν 300 κυβικά μέτρα, 30 φορτηγά. Δεν μεταφέρθηκε στο Κουλούρι μαζί με τα υπόλοιπα συντρίμμια και τα βαγόνια. Δόθηκε εντολή να μεταφερθεί σε ιδιωτικό χώρο, σε ιδιωτικό οικόπεδο, σχεδόν ένα οικοδομικό τετράγωνο με χώμα. Και χαρακτηρίστηκε “άχρηστο”».

Και πρόσθεσε: «Προ του μπαζώματος υπήρξε αφαίρεση τουλάχιστον 300 κ.μ. από χώμα, που μπορεί να είχε μέσα τα υλικά που ψάχνουμε, ανθρώπινα μέλη, αποδεικτικά στοιχεία που ποτέ δεν αποτέλεσαν αντικείμενο έρευνας. Οπως και να ‘χει, αυτό θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας του ανακριτή, που έναν χρόνο μετά διαπιστώνει ότι οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών πήγαν “ντετεκτιβίστικα” να ψάξουν και να πάρουν δείγματα από το χώμα, από λαμαρίνες, ακόμα και από απομακρυσμένα σημεία, για το τι έχει συμβεί, τι ήταν αυτή η έκρηξη, ότι τις πρώτες τρεις ημέρες εντελώς αυθαίρετα έχει μεταφερθεί σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο από χώμα σε ένα ιδιωτικό οικόπεδο, όπου ποτέ δεν δόθηκε η δυνατότητα σε κανέναν να ερευνήσει».

Να σημειωθεί επίσης ότι ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μέσω επιστολής του στον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, ζητά τη σύσταση ειδικής προανακριτικής επιτροπής για το πρόσωπό του. Ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ έθεσε το συγκεκριμένο αίτημα με βάση το άρθρο 86 παράγραφο 5 περί ευθύνης υπουργών. Αυτή η κίνηση πυροδότησε αντιπαράθεση ανάμεσα σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, με την κυβέρνηση να λέει πως «ο κ. Σπίρτζης κάνει μια κίνηση εκ του ασφαλούς, αφού γνωρίζει ότι δεν θα έχει ποινικές συνέπειες». Ο δε κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης ανέφερε ότι ο Κ. Καραμανλής, υπουργός Μεταφορών εκείνη την περίοδο, δεν θα ακολουθήσει την ίδια διαδικασία.

Ριζοσπάστης

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: